مردی 7 عجایب جهان را در کمتر از 7 روز در تلاش برای ثبت رکورد جهانی سفر کرد

مردی 7 عجایب جهان را در کمتر از 7 روز در تلاش برای ثبت رکورد جهانی سفر کرد

جیمی مک دونالد تلاش برای ثبت رکورد جهانی را به عنوان یک چالش پذیرفت.

مردی از بریتانیا به یک شاهکار قابل توجه دست یافته است – بازدید از عجایب هفتگانه جهان در کمتر از هفت روز. جیمی مک دونالد این را به عنوان یک چالش برای ثبت رکورد جدید گینس در نظر گرفت. به طور دقیق، آقای مک دونالد تنها شش روز، 16 ساعت و 14 دقیقه طول کشید تا دیوار بزرگ چین، تاج محل در هند، پترا در اردن، کولوسئوم در رم، مسیح نجات دهنده در برزیل، ماچوپیچو را ببیند. پرو و ​​چیچن ایتزا ایتزا در مکزیک.

در طول این سفر، آقای مک دونالد در چهار قاره سفر کرد، در 9 کشور فرود آمد، با 13 پرواز پرواز کرد، و سوار بر 16 تاکسی، 9 اتوبوس، چهار قطار و یک سورتمه تا حدود 22856 مایل را طی کرد.

طبق ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی آقای مک‌دونالد منتشر شد، اولین مقصد او دیوار بزرگ چین بود که ساعت جهانی شروع به تیک‌ک زدن کرد. پس از آن به تاج محل و اردن رفت، به شهر باستانی پترا که توسط ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی معروف شده بود.

آقای مک‌دونالد، که به‌عنوان «ماجراجویی» آنلاین شناخته می‌شود، سپس برای دیدن کولوسئوم معروف به رم پرواز کرد و سپس به برزیل رفت تا مسیح رستگار، مجسمه‌ای هنری دکو در ریودوژانیرو را ببیند.

او در آخرین مرحله تلاش برای ثبت رکورد جهانی خود، قبل از پایان در چیچن ایتزا ایتزا در مکزیک، از ماچوپیچو بازدید کرد. شمارنده در پایان بازدید او زمان دقیقی را که برای تکمیل چالش طول کشید را نشان می دهد.

خانم مک‌دونالد توسط شرکت فناوری مسافرتی Travelport که از او می‌خواست پلتفرم جدید خود را آزمایش کند، به چالش کشیده شد.

او اکنون منتظر تایید رسمی از رکوردهای جهانی گینس است.