ماهی های دندانه دار بدون فلس در سواحل اورگان پیدا شدند، مقامات سرکوب شدند

ماهی های دندانه دار بدون فلس در سواحل اورگان پیدا شدند، مقامات سرکوب شدند

ماهی بدون فلس در عکس زنده پیدا شد.

به گزارش فاکس ودر، چندین ماهی با ظاهری عجیب و غریب با آرواره های دندانه دار و چشمان بزرگ در سواحل اورگان به ساحل آمده اند. این ماهی ها معمولا بیش از یک مایل در عمق اقیانوس یافت می شوند. به گفته این منبع، دانشمندان از ظاهر ناگهانی ماهی‌هایی که دندان‌های خشن، چشم‌های برآمده و باله‌های بادبانی دارند، گیج شده‌اند. به نظر می رسد این لانست ماهی ها زمانی با دایناسورها شنا کرده اند. پارک های ایالتی اورگان اخبار مربوط به ماهی و عکس های آن را در فیس بوک به اشتراک گذاشت.

در چند هفته گذشته چندین لنج ماهی از سواحل اورگان از نهالم جنوب تا بندون به ساحل نشسته اند. این ماهی های اعماق دریا در آب های گرمسیری و نیمه گرمسیری زندگی می کنند و می توانند برای تغذیه تا شمال دریای برینگ مهاجرت کنند. هیچ کس مطمئن نیست که چرا این گونه هستند. در حال شستن در ساحل،” در پست فیس بوک آمده است.

پارک های ایالتی اورگان افزودند: «کسی که در اینجا نشان داده شده است، زنده پیدا شد، به اقیانوس برگشت و شنا کرد.

این آژانس از مسافرانی که این ماهی را می‌بینند، خواست عکس بگیرند و آن‌ها را به صورت آنلاین پست کنند و آژانس و منطقه ساحل غربی شیلات NOAA را تگ کنند.

طبق گزارش NOAA Fisheries، اینها بزرگترین ماهی های اعماق دریا هستند که متعلق به جنس Alepisaurus، به معنی “مارمولک بدون فلس” هستند. این آژانس گفت این موجودات می توانند تا بیش از 7 فوت رشد کنند و می توانند تا اعماق بیش از یک مایل زیر سطح دریا شنا کنند.

Fox Weather به نقل از NOAA Fisheries گفت که از سال 1982، بررسی‌های NOAA زمین‌ماهی دو لانست ماهی را در خلیج آلاسکا، چهار ماهی در نزدیکی جزایر آلوتین و 10 ماهی را در دریای برینگ شرقی پیدا کرده است.