ماسک فاش می کند که ترجیح می دهد چه کسی را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده ببیند – RT World News

میلیاردر فناوری گفت که فرد در کاخ سفید باید “یک مدیر عامل خوب آمریکا” باشد

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس، تسلا و توییتر گفته است که مایل است ببیند “یک انسان عادی” با مهارت های مدیریتی خوب به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده انتخاب شد.

در طی مصاحبه ای با MSNBC در روز سه شنبه، از این میلیاردر پرسیده شد که آیا از رای دادن به جو بایدن، رئیس جمهور فعلی در انتخابات 2020 پشیمان است یا خیر.

«ای کاش می توانستیم یک انسان عادی به عنوان رئیس جمهور داشته باشیم. این همان چیزی است که من می خواهم،” او پاسخ داد.

شما آن ضرب المثل قدیمی را می‌شناسید، مثلاً، بهتر است ما توسط افرادی که به‌طور تصادفی از دفترچه تلفن انتخاب می‌شوند اداره شویم تا دانشکده هاروارد. نمی‌دانم چه کسی این را گفته است، اما یک شخص بسیار عاقل بود.» او اضافه کرد.

نقل قول مورد بحث در واقع به نویسنده محافظه کار و مفسر سیاسی آمریکایی ویلیام فرانک باکلی جونیور نسبت داده می شود و از اوایل دهه 1960 سرچشمه می گیرد.

ماسک در مورد ویژگی های مورد نیاز برای فرد در دفتر بیضی صحبت کرد در واقع مهم است که آنها یک افسر اجرایی خوب باشند. موضوع صرفاً این نیست که “آیا آنها اعتقادات شما را دارند.” اما آیا آنها در انجام کارها خوب هستند؟ تصمیمات زیادی وجود دارد که باید هر روز گرفته شود. بسیاری از آنها با اعتقادات اخلاقی ارتباطی ندارند.»


نکول بدهی ایالات متحده موضوعی زمان بر است - ماسک

شما فقط یک مدیر اجرایی خوب می خواهید، زیرا آنها مدیر عامل آمریکا هستند. ما یک مدیر عامل خوب در آمریکا می خواهیم، ​​اینطور نیست؟ او گفت.

این کارآفرین فناوری همچنین از ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری 2020 کاملاً منصفانه نبوده است، عصبانی بود.

“من فکر نمی کنم این یک انتخابات دزدیده شده بود.” ماسک روشن کرد. با این حال، او اضافه کرد که «اگر کسی بخواهد بگوید که در هیچ کجای انتخابات هیچ تقلبی صورت نگرفته است، واضح است که این نیز نادرست است. اگر 100 میلیون نفر رای دهند، احتمال تقلب صفر است.»

مقدار کمی تقلب وجود داشت، اما برای تغییر نتیجه کافی نبود. وی گفت: باید این واقعیت را پذیرفت.

ماسک تاکید کرد، کسانی که همچنان اصرار دارند که در انتخابات تقلب شده است، مانند رقیب بایدن، دونالد ترامپ، اگر این عقاید را در توییتر به اشتراک بگذارند، اصلاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
رویترز – ماسک به دنبال دیدار با رهبری چین است

ترامپ که بیش از 88.9 میلیون دنبال کننده داشت، پس از شورش های کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 توسط توییتر ممنوع شد. ماسک پس از خرید پلت فرم رسانه های اجتماعی در سال گذشته، به ترامپ اجازه بازگشت داد، اما رئیس جمهور سابق اکنون ترجیح می دهد به این سمت ادامه دهد. به پلتفرم Truth Social خودش.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: