مارول مرگ “یکی از درخشان ترین ستاره هایش” خانم مارول را اعلام کرد

مارول مرگ “یکی از درخشان ترین ستاره هایش” خانم مارول را اعلام کرد

اعلام مرگ خانم مارول یک سال پس از شروع پخش سریال در دیزنی پلاس منتشر شد.

مارول کامیکس از مرگ خانم مارول در کمیک بوک آینده خبر داد. این شخصیت تنها یک سال پیش به دنیای سینمایی مارول (MCU) اضافه شد و مرگ او باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شد. مرگ نابهنگام خانم مارول درمرد عنکبوتی شماره 26‘، که در 31 می منتشر خواهد شد. این شرکت در وب سایت خود گفت که او در حالی می میرد که در کنار مرد عنکبوتی برای نجات جهان یک فداکاری قهرمانانه انجام می دهد. خانم مارول که نام اصلی او کامالا خان است، اولین ابرقهرمان مسلمان MCU و یکی از مربیان کاپیتان مارول است.

مارول گفت که قلب جهانش پس از این خبر «از تپش باز ایستاده است». همچنین از طرفداران کمیک خواست تا “یکی از درخشان ترین ستاره های مارول” را به خاطر بسپارند و به آنها احترام بگذارند.

این شرکت همچنین گفت میراث ابدی این شخصیت و این داستان در ماه جولای با یک تک شات ویژه ادامه خواهد یافت.دوست سقوط کرده: مرگ خانم مارول‘.

“در شرایط کمیک بزرگ با مرگ شخصیت های برجسته دیگر مانند کاپیتان آمریکا، دکتر استرنج، و کاپیتان مارول اصلی، “دوست سقوط کرده: مرگ خانم مارول” فصل مهمی در اسطوره های مارول خواهد بود و به عنوان یک خداحافظی عمل می کند. برای خانم مارول و نگاهی اجمالی به تاثیر مرگ او بر تمام قهرمانان مارول.”

این اعلامیه یک سال پس از شروع پخش سریال در +Disney منتشر شد. این فیلم کامالا را نشان می دهد که شیفته انتقام جویان است و در تلاش است تا در مدرسه و خانه جا بیفتد تا اینکه قدرت های فوق العاده ای به او داده شود.

طبق وب سایت مارول، او در صنایع Oscorp کارآموزی می کند تا مراقب مالک آن و دشمن مرد عنکبوتی، نورمن آزبورن باشد.