مؤسس Google MIA در دعوای اپشتین – جزایر ویرجین – اخبار جهانی RT

دولت نمی‌تواند لری پیج را پیدا کند، به جای آن می‌خواهد شرکت مادر Google Alphabet را احضار کند

هفته گذشته یک پرونده حقوقی فاش کرد که جزایر ویرجین در تلاش است تا با احضاریه ای در رابطه با شکایت خود در خصوص متهم کردن JPMorgan به فعال کردن شبکه قاچاق جنسی زیر سن قانونی جفری اپستین، به شرکت مادر گوگل، آلفابت، خدمت کند.

بازرسان دولتی نتوانستند لری پیج، یکی از بنیانگذاران گوگل را پیدا کنند و از قاضی جد راکف خواستند تا به جای آن به آلفابت اجازه ارائه دهد، با اشاره به اینکه دوره کشف واقعی این پرونده به پایان خود نزدیک شده است و استدلال کردند که بعید است پیج قبل از دادگاه پیدا شود. آخر ماه.

پرونده مربوط به بازپرس است “تلاش های حسن نیت” برای پیدا کردن صفحه، که به عنوان یک توصیف شده است “فردی با ارزش خالص که اپستین ممکن است به JPMorgan ارجاع داده یا تلاش کرده باشد.” با وجود «استخدام یک شرکت تحقیقاتی برای جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی سوابق عمومی،» دولت نمی‌توانست به میلیاردر خدمت کند، زیرا بازرسان گزارش دادند آدرس‌هایی که پیدا کرده‌اند معتبر نیست.


جی پی مورگان در قلاب قاچاق اپستین - قاضی

طبق گزارش‌ها، پیج مالک دو جزیره ویرجین به نام‌های هانس لولیک و لیتل هانس لولیک است – تنها دو جزیره از چهار جزیره خصوصی که این سرمایه‌دار نرم‌افزار از زمان خرید نقدی در گوگل خریداری کرده است. جزیره خصوصی خود اپستین، لیتل سنت جیمز، که این پدوفیل در سال 1998 خریداری کرد، روز چهارشنبه توسط مدیر سرمایه گذاری استفن دکوف به قیمت 60 میلیون دلار خریداری شد.

کت و شلوار جزایر ویرجین جی پی مورگان را به داشتن متهم می کند “به دلیل ردپای مالی خود اپستین و به دلیل معاملات و مشتریانی که اپستین آورده و قول داده به بانک بیاورد، چشم خود را بر شواهد قاچاق انسان در بیش از یک دهه بسته است.” – احتمالاً شامل صفحه. سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران پیج در گوگل، همچنین توماس پریتزکر، رئیس هتل هایت و مورت زاکرمن، غول رسانه ای، احضاریه ای صادر کردند.

جی پی مورگان اطلاع از فعالیت های ناخوشایند اپستین را رد کرده و درخواست رد شکایت کرده است. “از نظر قانونی بی ارزش” و الف “مسترکلاس در انحراف.” این بانک، رئیس سابق مدیریت دارایی خود، جس استالی، را به خاطر محافظت از مشتری شکارچی خود سرزنش کرده است، حتی در شرایطی که بسیاری از کارمندان مدیریت ریسک و انطباق بابت مسئولیتی که او مطرح کرده بود، شکایت داشتند. جی‌پی مورگان در ماه مارس از استالی شکایت کرد تا زیان‌های بانک را که در پرونده جزایر ویرجین و همچنین شکایت دوم گروهی از قربانیان اپستین مورد قضاوت قرار گرفته است، جبران کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: