فواد چودری، دستیار عمران خان از ترس دستگیری وارد دادگاه شد

فواد چودری، دستیار عمران خان از ترس دستگیری وارد دادگاه شد

فیلم‌های ویدئویی نشان می‌دهد که چودری با سرعت از خودرو خارج می‌شود.

اسلام آباد:

فواد چودری، وزیر اطلاعات سابق پاکستان، روز سه‌شنبه با هجوم به ساختمان دادگاه عالی این کشور، برای فرار از بازداشت مجدد، جان خود را به سرعت انجام داد.

فواد چودری از تحریک انصاف پاکستان تحت مقررات حفظ نظم عمومی در پی اعتراضات خشونت آمیز هواداران حزبش پس از دستگیری عمران خان در هفته گذشته بازداشت شده بود و درخواست تبرئه خود را به دادگاه عالی اسلام آباد ارائه کرده بود. (IHC).

قاضی میانگول حسن اورنگ زیب پس از شنیدن این ادعا، پس از ارائه تعهد مبنی بر عدم مشارکت یا تحریک اعتراض خشونت آمیز، دستور آزادی او را صادر کرد، که باعث شد چودری پیروز بدون انتظار برای صدور حکم کتبی از سوی دادگاه، فرار کند.

درام فرار بالا با وزیر سابق، پوشیده از سالور کامیز سنتی، زمانی که پس از ورود به SUV سفید خود برای رفتن به خانه، او احساس کرد که مقامات پلیس به او نزدیک می شوند، رونمایی شد.

تصاویر تلویزیونی چودری را نشان می‌دهد که با سرعت از خودرو خارج شده و به سمت ورودی ساختمان دادگاه می‌دود. زمانی که وکیلی برای کمک به او آمد، او را در حالت قوز کرده و نفس نفس زدن دیده شد. یکی در پس‌زمینه شنیده می‌شود که می‌گوید «برایش آب بیاور» و صدای دیگری به طعنه می‌گوید «در شرف بیهوش شدن است».

“آنها [tried] همسرش هیبا در توییتر نوشت تا دوباره دستگیر شود.

بعداً چودری به قاضی اورنگ زیب اطلاع داد که پلیس سعی کرد با وجود وثیقه دادگاه او را دستگیر کند. قاضی در پاسخ ضرب المثل آرامش سردی را ارائه کرد. قاضی گفت: «با توجه به اینکه خودتان یک پزشک (وکیل) هستید، باید منتظر دستور کتبی می بودید.

در نهایت وقتی در اواخر عصر همان قاضی مقامات را از دستگیری چودری در هر موردی منع کرد، وزیر تسکین بزرگی گرفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)