طوطی سخنگو راز کثیف انسان را فاش می کند – اخبار RT World

ویتنام نت روز سه شنبه گزارش داد که زنای مرد ویتنامی توسط یک طوطی سخنگو فاش شد که شاهد رابطه عاشقانه او با یک خدمتکار خانه بود. همسر این مرد به این رسانه گفت که درخواست طلاق داده است.

به گفته این زن، این اوتلت می نویسد، او و همسرش که صاحب یک تجارت موفق مبلمان هستند، اخیرا تصمیم گرفته اند یک خدمتکار را برای کمک به خانه داری استخدام کنند. آنها به توصیه یکی از آشنایان خود زنی را انتخاب کردند و ترتیبی دادند که او در یک اتاق اضافی در خانه زندگی کند، در کنار جایی که مرد طوطی خانگی خود را نگهداری می کرد.

با این حال، شش ماه بعد، زن گفت که متوجه شده است که همسر و خدمتکار هر دو رفتار مشکوکی دارند. به گفته همسرش، مرد ابتدا در اطراف خدمتکار خجالتی و بی دست و پا بود و از تنها ماندن در خانه با او اجتناب می کرد، اما پس از چند ماه، او شروع به گذراندن زمان بیشتری در خانه در باغ و طوطی خود روی پشت بام کرد.

یک روز زن کمی زودتر از همیشه به خانه برگشت و متوجه شد که شوهر و خدمتکارش چیزی را پنهان می کنند. او شروع به شک کرد که ممکن است این دو با هم رابطه داشته باشند.

سوء ظن او مدتی بعد تأیید شد، زمانی که تصمیم گرفت لباس های شسته شده را روی پشت بام آویزان کند. زن در حالی که به سمت بالا می رفت، طوطی شوهرش را شنید که عبارات عجیب و صریح را تقلید می کرد. او با اطمینان از اینکه شوهرش عمداً این صداها را به پرنده آموزش نمی داد، نتیجه گرفت که طوطی باید این عبارات را در نتیجه بی احتیاطی در اتاق خواب خدمتکار یاد گرفته باشد.


دهان بزرگ طوطی مردان هندی را به حبس ابد محکوم می کند - رسانه ها

این زن سپس یک دوربین مخفی در اتاق خدمتکار نصب کرد و در عرض یک هفته توانست خیانت شوهرش را روی نوار ضبط کند. او همچنین متوجه شد که خدمتکار در ابتدا شوهرش را اغوا کرده بود تا از او پول بیشتری بگیرد.

ویتنام نت می نویسد که این زن اکنون درخواست طلاق داده و فیلم ها را به عنوان مدرکی بر خیانت شوهرش ارائه کرده است.

در ماه مارس، گزارش شد که یک طوطی در هند شاهد اصلی یک پرونده قتل بوده است. «شهادت» این پرنده در نهایت به زندانی شدن دو مرد برای قتل وحشتناک یک زن در سال 2014 کمک کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: