سوئلا براورمن، وزیر بریتانیا: “بیگانه هراسی نیست که بگوییم مهاجرت دسته جمعی ناپایدار است”

سوئلا براورمن، وزیر بریتانیا: “بیگانه هراسی نیست که بگوییم مهاجرت دسته جمعی ناپایدار است”

سوئلا براورمن از میراث گوان و تامیل است. (فایل)

لندن:

سوئلا براورمن، وزیر کشور هندی الاصل بریتانیا، روز دوشنبه هشداری جدی علیه مهاجرت گسترده و سریع “ناپایدار” به این کشور صادر کرد و خواستار اقدام برای کاهش تعداد رو به رشد مهاجران شد.

در یک سخنرانی در کنفرانس ملی محافظه‌کاری در لندن، که دو بار توسط معترضانی که فریادهای مهاجرت سر دادند، قطع شد، نماینده 43 ساله محافظه‌کار لندنی، نماینده حزب محافظه‌کار، از حزب حاکم خود خواست تا تعهد خود را برای کاهش مهاجرت تجدید کند.

وزیر کابینه حامی برگزیت گفت زمان آن فرا رسیده است که بریتانیا کارگران بیشتری در داخل کشور آموزش دهد تا اتکا به کارگران خارجی کاهش یابد.

خانم براورمن گفت: «بیگانه هراسی نیست که بگوییم مهاجرت گسترده و سریع از نظر عرضه مسکن، خدمات عمومی و روابط اجتماعی ناپایدار است.

«در حالی که مهاجرت غیرقانونی به درستی اولویت ما با توجه به چالش‌های حادی است [English] کانال، ما نباید اهمیت کنترل مهاجرت قانونی را نیز نادیده بگیریم.”

خانم براورمن، از میراث گوان و تامیل، به والدینش اشاره کرد که از طریق “مهاجرت قانونی و کنترل شده” به بریتانیا آمده اند تا تاکید کند که هیچ مشکلی در مورد مطرح کردن چنین استدلال هایی از یک پیشینه اقلیت قومی وجود ندارد.

او خاطرنشان کرد: “آنها به این زبان صحبت می کردند. آنها خود را به جامعه پرتاب کردند، ارزش های بریتانیا را پذیرفتند. وقتی وارد شدند، برای اینکه بخشی از پروژه مشترک ما باشند، ثبت نام کردند، زیرا بریتانیا معنای متفاوتی داشت. ادغام بخشی از شرایط فعلی بود.” .

او گفت: “پیش بررسی نشده به سوی چندفرهنگی به عنوان یک هدف فی نفسه، همراه با سیاست های هویتی، دستور العملی برای فاجعه جمعی است. ما نمی توانیم بدون ادغام مهاجرت داشته باشیم.”

سولا براورمن اعلام کرد که به برگزیت «رای داده و برای آن کمپین تبلیغاتی کرده است» زیرا می‌خواهد بریتانیا مهاجرت را کنترل کند و در مورد آنچه برای این کشور مفید است نظر داشته باشد.

“کارگران با مهارت بالا از رشد اقتصادی حمایت می کنند. و در جایی که بازار کار دارای کمبودهای حاد یا ساختاری است، مانند NHS، البته درست است که باید یک سیستم مهاجرت به اندازه کافی چابک برای رفع این کمبودها داشته باشیم. تعداد مهاجرت کاهش یافته است.» او خواستار آموزش کافی رانندگان کامیون، قصابان، سازندگان و میوه چین ها در داخل کشور شد تا اتکا به کارگران مهاجر کاهش یابد.

این سخنرانی در بسیاری از منظرها به عنوان فشار بر رئیس او، نخست وزیر بریتانیا، ریشی سوناک، برای تمرکز بر کاهش تعداد خالص مهاجرت که از مرز نیم میلیون سال از زمان برگزیت بالاتر بوده است، تلقی می شود.

تعهد آقای سوناک به نام «قایق‌ها را متوقف کنید» برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی، یکی از اولویت‌های اصلی نخست‌وزیری او در آستانه انتخابات عمومی پیش‌بینی‌شده در نیمه دوم سال آینده است.

لایحه مهاجرت غیرقانونی دولت، که هدف آن تضمین این است که افرادی که بدون مجوز وارد بریتانیا می شوند، بازداشت و به سرعت به کشور خود یا به کشور ثالثی مانند رواندا منتقل می شوند، در حال حاضر در پارلمان وجود دارد، حتی در حالی که با انتقاد بسیاری از افراد مواجه است. برخی از مفاد بحث برانگیز آن

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)