سناتور آمریکایی از ChatGPT برای باز کردن استماع در مورد هوش مصنوعی استفاده می کند و نگرانی هایی را در مورد خطرات ایجاد می کند

سناتور آمریکایی از ChatGPT برای باز کردن استماع در مورد هوش مصنوعی استفاده می کند و نگرانی هایی را در مورد خطرات ایجاد می کند

بلومنتال گفت شگفت انگیز است که هوش مصنوعی می تواند چنین کلیپ صوتی واقعی را تولید کند.

سناتور آمریکایی ریچارد بلومنتال با ضبط صدای خود که خطرات این فناوری نوظهور را توصیف می کند، جلسه ای را درباره هوش مصنوعی افتتاح کرد.

او می‌گوید: «بسیار اوقات ما دیده‌ایم که وقتی فناوری از مقررات پیشی می‌گیرد چه اتفاقی می‌افتد. “بهره برداری افسار گسیخته از داده های شخصی، گسترش اطلاعات نادرست و تعمیق نابرابری های اجتماعی.”

اما او آن را ننوشت و ضبط نکرد.

دموکرات کانکتیکات با خنده هایی از اتاق استماع روز سه شنبه گفت که متن توسط ChatGPT OpenAI نوشته شده است و صدا یک برنامه صوتی است که در سخنرانی های او در مجلس سنا آموزش داده شده است.

همه نگاه ها به سم آلتمن، مدیر اجرایی OpenAI معطوف شد، که در کنار کریستینا مونتگومری، افسر ارشد حریم خصوصی و اعتماد IBM، پشت میز شاهد نشسته بود و آماده ارائه شهادت بود.

بلومنتال گفت شگفت‌انگیز است که هوش مصنوعی می‌تواند چنین کلیپ صوتی واقع‌بینانه تولید کند، زیرا او در ادامه بیانیه آغازین خود را واقعاً خواند. اما او گفت که برنامه های کاربردی بالقوه به طور بالقوه وحشتناک هستند.

چه می‌شد اگر از آن می‌پرسیدم، و اگر تسلیم اوکراین یا رهبری ولادیمیر پوتین را تأیید می‌کرد چه می‌شد؟» بلومنتال گفت. “چشم انداز ترسناک است.”

بلومنتال رهبری کمیته فرعی سنا در خصوص حریم خصوصی، فناوری و قانون را بر عهده دارد که میزبان جلسه استماع روز سه شنبه در مورد فناوری های هوش مصنوعی بود.

آلتمن و مونتگومری در طول جلسه، هر دو از سناتورها خواستند تا هوش مصنوعی را تنظیم کنند، که نگرانی‌های اخلاقی، قانونی و امنیت ملی را افزایش می‌دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)