سقوط احتمالی شهاب سنگ از پشت بام خانه ایالات متحده، ساکنان در امان هستند

سقوط احتمالی شهاب سنگ از پشت بام خانه ایالات متحده، ساکنان در امان هستند

سنگ فضایی در کنار یک طبقه آسیب دیده و شکسته دیده شد.

یک خانواده آمریکایی ساکن نیوجرسی این هفته وقتی یک شهاب سنگ بالقوه از پشت بام خانه آنها منفجر شد شوکه شدند. اخبار سی بی اس. به گفته اداره پلیس شهر هوپول، یک مورد چهار در شش اینچی روز دوشنبه به خانه ای به سبک مزرعه در خیابان اولد واشنگتن کراسینگ پنینگتون برخورد کرد که باعث آسیب به کف چوبی شد. اعضای خانواده در زمان برخورد داخل خانه نبودند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی پلیس، یک “شیء فلزی که گمان می رود شهاب سنگ باشد” به سقف خانه ای به سبک مزرعه آسیب رساند. به گفته پلیس، قبل از اینکه “به کف چوب سخت برخورد کند” و استراحت کند، این کالای مستطیلی از سقف و سقف خانه عبور کرده بود.

در عکسی که این بخش به اشتراک گذاشته شده، سنگ فضایی در کنار یک طبقه آسیب دیده و شکسته دیده می شود.

سوزی کپ، یکی از ساکنان، به سی بی اس نیوز گفت که یک شهاب سنگ در اتاق خواب پدرش فرود آمد، اما هیچکس در خانه نبود. او گفت: «خدا را شکر می‌کنم که پدرم اینجا نبود، کسی اینجا نبود، ما آسیبی ندیدیم یا چیزی.

او افزود: “ما فکر می کنیم این یک شهاب سنگ است، از اینجا آمده، به زمین برخورد کرده است، زیرا کاملاً آسیب دیده است، تا این قسمت از سقف کمانه کرده و در نهایت روی زمین آنجا قرار گرفته است.”

خانم کوپ فکر کرد که کسی سنگی را به سمت خانه پرتاب کرده است تا اینکه از نزدیک به آن شی که در لمس “گرم” بود نگاه کرد. او در ادامه گفت: “من چیزی را لمس کردم زیرا فکر می کردم یک سنگ تصادفی است، نمی دانم، و گرم بود.”

پرسنل اورژانس خانواده را بررسی کردند تا مطمئن شوند که مواد باقیمانده یا عواقبی از جسم وجود ندارد. طبق گفته خانم کوپ، همه چیز “روشن شد”.

پلیس گفت که آنها همچنین با چندین سازمان دیگر برای کمک در “حفاظت از ساکنان و اشیا” تماس گرفته اند. اداره پلیس شهر Hopewell خاطرنشان کرد که این شی می تواند به یک بارش شهابی در حال انجام به نام Aquariids Eta متصل شود، رویدادی مربوط به دنباله دار هالی که از اواسط آوریل تا اواخر می قابل مشاهده است و معمولاً در حدود 5 می هر سال به اوج خود می رسد.

دریک پیتس، ستاره شناس ارشد موسسه فرانکلین، معتقد است که این جرم می تواند “چهار تا پنج میلیارد سال سن داشته باشد که از آغاز منظومه شمسی باقی مانده است.” آقای پیتس به این رسانه گفت: “تمام این مدت در فضا در حال دویدن بوده است و حالا به زمین آمده و در دامان آنها افتاده است. اینکه واقعاً به خانه ای برخورد کند، برای اینکه مردم بتوانند آن را بلند کنند، این واقعاً غیرعادی است و در تاریخ خیلی کم اتفاق افتاده است.”