سارا لی کشتی گیر سابق دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای بر اثر خودکشی، مصرف مواد مخدر، الکل، گزارش کالبد شکافی را تایید کرد

سارا لی کشتی گیر سابق دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای بر اثر خودکشی، مصرف مواد مخدر، الکل، گزارش کالبد شکافی را تایید کرد

سارا لی کشتی گیر سابق دبلیو دبلیو ای که در اکتبر سال گذشته درگذشت، بر اثر خودکشی درگذشت. به گزارش TMZ Sports، گزارش کالبد شکافی نشان داده است که او قبل از مرگش ترکیبی از الکل و مواد مخدر مصرف کرده است.

تری مادر سارا لی با انتشار پستی در فیس بوک خبر درگذشت دخترش را اعلام کرده بود. “با قلب های سنگین می خواستیم به اشتراک بگذاریم که سارا وستون ما با عیسی رفته است. همه ما در شوک هستیم و هماهنگی ها کامل نیست. از شما می خواهیم که با احترام اجازه دهید خانواده ما عزادار شوند. همه ما به دعا به ویژه کوری و فرزندانش نیاز داریم.»

ماه ها پس از مرگ کشتی گیر، یکی از نزدیکان خانواده سارا لی به مردم گفت که او در شبی که درگذشت «به شدت مشروب می خورد». این فرد همچنین گفته بود که مرگ این کشتی گیر 30 ساله تصادفی بوده است.

اکنون، اسناد دفتر معاینه پزشکی شهرستان بکسار، که توسط TMZ Sports مشاهده شده است، بیان کرده است که سارا لی “ترکیب کشنده ای از الکل و قرص” مصرف کرده است. مقامات در این گزارش همچنین گفتند که او قبل از مرگ “نیت نامه” را در محل رها کرده است.

بر اساس این گزارش، سارا لی در زمان مرگ با کبودی و خراشیدگی روی سر و بدنش پیدا شد. مقامات مشکوک بودند که این کشتی گیر ممکن است به دلیل سقوط در حالت مستی دچار این جراحات شده باشد.

سخنگوی دفتر بازرسی پزشکی شهرستان بکسار به NBC News گفت که سارا لی به دلیل “سمیت دارویی ترکیبی” درگذشت و داکسیلامین، آمفتامین ها و الکل در بدن او یافت شد. مقامات گفتند که سارا لی در 5 اکتبر در خانه اش در سن آنتونیو جسد پیدا شد.

WWE سال گذشته در توییتی به سارا لی ادای احترام کرده بود. دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای از درگذشت سارا لی متأسف شد. به عنوان یک برنده سابق “Tough Enough”، لی به عنوان الهام بخش بسیاری در دنیای ورزش و سرگرمی بود. WWE صمیمانه به خانواده، دوستان و طرفداران او تسلیت می گوید.»

در سال 2015، سارا لی برنده سری مسابقات واقعیتی Wrestling Entertainment (WWE) Tough Enough شد. او با کشتی گیر وستین بلیک ازدواج کرد و سه فرزند با او داشت.