زن نیویورکی کشف کرد که شوهرش 500000 دلار بیت کوین را در جریان طلاق مخفی کرده است.

زن نیویورکی کشف کرد که شوهرش 500000 دلار بیت کوین را در جریان طلاق مخفی کرده است.

این افشاگری چند ماه پس از مراحل طلاق او رخ داد

با افزایش خیانت مالی، بسیاری از مردم اکنون ثروت خود را به دور از چشمان کنجکاو همسرشان در کیف پول های رمزنگاری پنهان می کنند. در یکی از موارد اخیر، زنی در نیویورک متوجه شد که شوهرش 12 بیت کوین به ارزش 500000 دلار را در یک کیف پول رمزنگاری که قبلاً فاش نشده بود، ذخیره کرده است. CNBC گزارش شده است. این افشاگری چند ماه پس از مراحل طلاق او رخ داد.

زنی که ساریتا نام داشت به این دلیل مشکوک شد که شوهرش که حدود 3 میلیون دلار در سال درآمد داشت، دارایی های زیادی را در پرونده طلاق فاش نمی کرد. او سپس از یک حسابدار پزشکی قانونی کمک گرفت که با استفاده از تجزیه و تحلیل تراکنش‌های بلاک چین، سرمایه‌گذاری او را در ارز دیجیتال ردیابی کرد تا دارایی‌های پنهان را ردیابی کند.

من از بیت کوین و چیزهایی از این قبیل خبر دارم. من فقط چیز زیادی در مورد آن نمی دانستم. این هرگز حتی یک فکر در ذهن من نبود، زیرا اینطور نیست که در مورد آن بحث کنیم یا با هم سرمایه گذاری کنیم. ساریتا گفت: قطعاً این یک شوک بود.

وکلای طلاق به این رسانه گفتند که پنهان کردن رمزارزها از شرکای خود برای مردم عادی شده است. آنها با ابراز تاسف از روند رو به رشد، خاطرنشان کردند که قانون در تلاش است تا با دارایی های دیجیتالی که تا حد زیادی خارج از دسترس واسطه های متمرکز مانند بانک ها وجود دارند، همگام شود.

وکلای فلوریدا، تگزاس، نیویورک و کالیفرنیا به این موضوع گفتند CNBC کریپتو اکنون در حدود 20 تا 50 درصد طلاق‌هایی که آنها انجام می‌دهند نقش دارد، زیرا در سال‌های اخیر به یک سرمایه‌گذاری محبوب‌تر تبدیل شده است.

کلی بوریس، وکیل طلاق گفت: «نکته ارز دیجیتال این است که توسط هیچ نوع بانک مرکزی تنظیم نمی‌شود، بنابراین معمولاً نمی‌توانید کسی را احضار کنید و اسناد و اطلاعات مربوط به دارایی‌های رمزنگاری‌شده شخصی را دریافت کنید». CNBC. او اضافه کرد که اگر یکی از همسران از فناوری آگاه باشد و دیگری نه، می‌توان دارایی‌های ارز دیجیتال را پنهان کرد.

با توجه به یک نظرسنجی NBC News از هر 5 آمریکایی، 1 نفر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری، معامله یا استفاده کرده است که مردان بین 18 تا 49 سال بیشترین سهم را در بین تمام گروه های جمعیتی به خود اختصاص داده اند.