زنی در استرالیا برای جلوگیری از پرداخت هزینه چمدان های هواپیمایی 5.5 کیلوگرم لباس می پوشد و جریمه می شود

زنی در استرالیا برای جلوگیری از پرداخت هزینه چمدان های هواپیمایی 5.5 کیلوگرم لباس می پوشد و جریمه می شود

شرکت هواپیمایی به او گفت که باید 65 دلار جریمه را بپردازد.

یکی از مسافران خطوط هوایی اخیراً برای اجتناب از پرداخت هزینه برای چمدان اضافی، تمام تلاش خود را کرد – او بسیاری از لباس هایی را که بسته بندی کرده بود پوشید تا وزن چمدان خود را کاهش دهد. نیویورک پست گزارش شده است. با این حال، هک سفر ویروسی که توسط بسیاری انجام شد برای او کارساز نبود، زیرا در نهایت از شرکت هواپیمایی جریمه شد.

قابل ذکر است که آدریانا اوکامپو 19 ساله پس از یک سفر دخترانه با دوستش با شرکت هواپیمایی Jetstar از ملبورن به خانه خود در آدلاید استرالیا سفر می کرد. پس از اینکه متوجه شد چمدان دستی‌اش از حداکثر وزن هفت کیلوگرم فراتر رفته است، تمام لباس‌های اضافه‌اش را پوشید تا از پرداخت بار اضافی جلوگیری کند. دوست او نیز از این راه پیروی کرد، زیرا پرونده او نیز بیش از حد مجاز بود.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد، این نوجوان تقریباً شش کیلو لباس از جمله تی شرت، ژاکت، جامپر و شلوار روی هم ریخت. صحبت کردن با سرویس خبری جنوب غربخانم اوکامپو گفت که او “شبیه یک خرس به نظر می رسید” در حالی که سعی می کرد این شیرین کاری را انجام دهد.

ما فکر می‌کردیم تنها راهی که می‌توانیم وزن را از روی کیف‌مان برداریم این است که آن را روی خودمان بگذاریم، بنابراین شروع به پوشیدن کت و کت‌هایمان کردیم. به‌علاوه چند لایه ژاکت و جامپر، شلوارهای گشاد هم پوشیده بودم و تی‌شرت‌ها و آی‌پدم را در آن‌ها پر می‌کردم. من تقریباً شش لایه روی دست داشتم و چیزهایی در جیبم داشتم.» او گفت.

«همه در صف به ما خیره شده بودند و به ما می خندیدند، این یک جور شرم آور بود. مردم از این که هواپیما را بالا نگه داشتیم ناراحت بودند.»

با این حال، چمدان آنها حتی با بهترین تلاش او هنوز بیش از 1 کیلوگرم بیش از حد مجاز بود. شرکت هواپیمایی به آنها گفت که باید جریمه 65 دلاری را بپردازند. علاوه بر این، او مجبور شد تمام لباس های هواپیما را نیز بپوشد.

در بیانیه ای به ایندیپندنتیکی از سخنگویان Jetstar گفت: “در حالی که ما قطعا جنبه خنده دار را می بینیم، ما محدودیت هایی برای حمل و نقل داریم تا آن را برای همه منصفانه کنیم. پیگیری میزان باری که مسافران وارد هواپیما می‌کنند به این معنی است که همه جا برای وسایل خود دارند و ما شرایط ایمنی خود را برآورده می‌کنیم.»

در حادثه مشابهی در سال 2019، یک مسافر هواپیمایی فیلیپینی حدود 2.5 کیلوگرم لباس پوشید تا وزن کیف خود را به 6.5 کیلوگرم برساند. او همچنین یک عکس خنده دار در فیس بوک منتشر کرد که نشان می داد حدوداً پنج جفت شلوار و چندین تی شرت و ژاکت پوشیده است.