“زندگی اکنون در مورد من است”

“زندگی اکنون در مورد من است”

دوروتی “دوتی” فیدلی نیز روز خاص خود را برنامه ریزی کرد.

یک زن 77 ساله در آمریکا در یک مراسم عروسی غیرعادی که در خانه سالمندان برگزار شد با خود ازدواج کرد. دوروتی «داتی» فیدلی گفت NBC وابسته می پرد که او قبل از روز بزرگ “عصبی” بود اما “هیجان زده”. عروسی عاطفی و نمادین در 13 مه با حضور همسایگان، دوستان و خانواده در جامعه بازنشستگان O’Bannon Terrace در گوشن، اوهایو برگزار شد. پایگاه خبری امروز گزارش داد که خانم فیدلی در سال 1965 ازدواج کرد، اما 9 سال بعد طلاق گرفتند.

او به خروجی گفت: “گفتم، می‌دانی چیست، من همه کارها را انجام داده‌ام. چرا که نه؟ من با خودم ازدواج می‌کنم.”

پس از تصمیم گیری برای ادامه ازدواج منحصر به فرد، خانم فیدلی بر برنامه ریزی یک روز خاص تمرکز کرد و از راب گایگر، مدیر دارایی خانه سالمندانش، خواست که کمک کند.

خانم فیدلی گفت: «من وارد شدم و به راب گفتم، گفتم راب، تو با من ازدواج می‌کنی». گفت: تو چی هستی؟

دخترش نیز با خرید لباس، گرفتن گل و آشپزی برای حاضران وارد میدان شد.

خانم فیدلی گفت: “اوه، مامان، آره، بیا بریم این کار را انجام دهیم. من می روم لباست را بیاورم، همه چیز را برایت می آورم.” امروز.

تزئینات شامل یک کیک سفید دو طبقه با گل رز قرمز در بالا و همچنین کلوچه های قلبی شکل و ساندویچ های انگشتی به شکل زنگ عروسی بود.

او با تشریح احساسات خود در آن روز گفت: «عصبی بودم، اما پس از آن واقعاً خوشحال بودم.

خانم فیدلی گفت که ایده ازدواج خود را از همسایه‌هایش گرفته است که شاهد انجام چنین کاری در یک برنامه گفتگوی زنی بودند. wlwt گزارش شده است.

این پیرمرد 77 ساله گفت: “من 40 سال است که با خودم هستم.” و افزود که وقتی در کلیسا بود متوجه شد که می خواهد “کار خاصی” برای خودش انجام دهد.

او هیجان‌زده است که پس از گذراندن بخش زیادی از زندگی‌اش برای مراقبت از فرزندان و نوه‌هایش، زندگی «اکنون درباره من» است.