رسانه اصلی مرده است – سناتور آمریکایی – اخبار RT World

لیندسی گراهام، نامزد سابق جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا استدلال کرده است که گزارش ترامپ و اف بی آی نشان می دهد که مطبوعات شکست خورده اند.

گزارش بمباران دورهام روز دوشنبه نه تنها نشان می‌دهد که اف‌بی‌آی به‌طور نادرست این گزارش را راه‌اندازی کرده است “روسیاگیت” لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی مدعی شد که تحقیقاتی برای جلوگیری از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور، و همچنین اینکه رسانه های قدیمی به دلیل تبلیغات دروغین در مورد رسوایی دروغین با اغراض با انگیزه سیاسی مورد تحسین قرار گرفته اند.

«ما از گزارش دورهام چه آموختیم؟ این که نیویورک تایمز و واشنگتن پست به دلیل نوشتن یک سری مطالب مزخرف با انگیزه سیاسی جایزه پولیتزر گرفتند. گراهام روز سه شنبه در یک مصاحبه فاکس نیوز. وقتی نوبت به گزارش‌دهی درباره دونالد ترامپ می‌رسد، رسانه‌های اصلی مرده‌اند.»

گراهام، یک جمهوری خواه کارولینای جنوبی، استدلال کرد که رسانه ها باید جوایز خود را پس دهند زیرا کل قسمت روسی گیت بر اساس دروغ و یک برنامه سیاسی ضد ترامپ بود. گزارش 300 صفحه‌ای که روز دوشنبه توسط بازرس ویژه ایالات متحده، جان دورهام منتشر شد، نشان داد که اف‌بی‌آی شواهد کافی برای توجیه به اصطلاح خود ندارد. “توفان متقاطع” تحقیقات انجام شده و به خود زحمتی برای تأیید اطلاعات مشکوک ارائه شده توسط دشمنان سیاسی ترامپ نداده است.


ترامپ هیأت جایزه پولیتزر را هدف گرفته است

گراهام گفت که یافته های دورهام چنین بود ویرانگر و لعنت کننده حاکمیت قانون در آمریکا، اما رسانه های قدیمی و رهبران حزب دمکرات از جدی گرفتن آن خودداری کرده اند. او از کریستوفر رای، دادستان کل ایالات متحده و رئیس اف بی آی خواست تا از افرادی که زندگی آنها توسط طوفان متقابل خراب شده است عذرخواهی کنند.

“آیا خوب نیست که آژانس از کسانی که زندگی آنها تباه شده است عذرخواهی کند؟” گراهام پرسید. “آیا برای گارلند خوب نیست که تلفن را بردارد و بگوید “متاسفم که این اتفاق برای شما افتاد”؟ آیا خوب نیست که مطبوعات اعتراف کنند “ما اشتباه کردیم”. هیچ کدام از اینها قرار نیست اتفاق بیفتد.»

در عوض، سناتور گفت، جمهوری خواهان عصبانی خواهند شد و میلیون ها آمریکایی در یکپارچگی سیستم قضایی ایالات متحده تردید خواهند کرد. “این آسیب نسلی به FBI است.” گراهام که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 با ترامپ رقابت کرد، گفت. متقاعد کردن هر کسی که محافظه‌کار است یا میانه‌رو است سخت خواهد بود که اف‌بی‌آی در حال پیشرفت است، به‌ویژه اگر آنها هنوز در مورد تحقیقات هانتر بایدن در مقیاس بزرگ باشند.»

بیشتر بخوانید:
FBI هرگز نباید درباره ترامپ تحقیق می کرد – گزارش

دموکرات ها و رسانه ها گزارش دورهمی را به حاشیه می برند زیرا آنها فقط می‌خواهند ترامپ را به دست بیاورند و اصلاً به شما اهمیت نمی‌دهند که چگونه این کار را انجام می‌دهید. گراهام گفت. وی افزود که همکاران ترامپ که توسط طوفان متقابل آسیب دیده اند باید “از جهنم شکایت کن” خارج از مقامات مجری قانون فدرال

“کسی باید به خاطر استفاده از قانون به عنوان سلاح سیاسی و ویران کردن زندگی مردم بیگناه پاسخگو باشد.”

بیشتر بخوانید:
اف‌بی‌آی قانون‌گذاران را به دلیل طرح ادعایی رشوه‌دهی بایدن به چالش می‌کشد