رابرت دنیرو، 79 ساله، پدر هفتمین فرزند شد

رابرت دنیرو، 79 ساله، پدر هفتمین فرزند شد

رابرت دنیرو فاش کرد: من به تازگی بچه دار شدم.

رابرت دنیرو، بازیگر هالیوودی اخیراً به نوزاد شماره 7 خوش آمد گفت، او در نشستی با او فاش کرد ای تی کانادا. این برنده 79 ساله اسکار در مصاحبه خود هنگام تبلیغ فیلم آینده خود “درباره پدرم” درباره پدر و مادر بودن صحبت کرد.

“منظورم این است که با بچه ها هیچ راهی وجود ندارد. من دوست ندارم قانون و چیزهایی از این دست وضع کنم. اما، [sometimes] فقط چاره ای نداری،” او در حالی که برداشت خود را از پدر شدن توضیح می داد به اشتراک گذاشت.

و هر پدر و مادری، فکر می‌کنم، همین را می‌گویند. وقتی مصاحبه کننده در مورد شش فرزندش پرسید، او تصحیح کرد: “در واقع هفت”.

او فاش کرد: من تازه بچه دار شدم. با این حال، او جزئیات زیادی در مورد جدیدترین عضو خانواده یا شریک زندگی خود فاش نکرد.

بعداً یکی از نمایندگان دنیرو تأیید کرد که او در واقع پدر هفت فرزند است.

برنده جایزه اسکار شش فرزند دارد. این بازیگر و همسر اولش، دایان ابوت، پدر و مادر دختری درنا، 51 ساله، و پسری رافائل، 46 ساله هستند. در سال 1995، او با دوست دختر، مدل و بازیگر سابق خود، توکی اسمیت، از دو پسر دوقلوی جولیان و آرون، 27 ساله استقبال کرد. دنیرو همچنین دارای پسر الیوت 24 ساله و دختر هلن گریس 11 ساله با همسر سابقش گریس هایتاور است.

بازیگر پدرخوانده هم پدربزرگ است. او گفت که بهترین بخشی که پدر و مادر یا پدربزرگ بودن می تواند انجام دهد این است که فرزندانشان را تشویق کنند تا به رویاهایشان برسند.

دنیرو گفت: “برای بچه هایم، به آنها می گویم: “اگر می خواهید بازیگر شوید یا می خواهید این یا آن کار را انجام دهید، خوب است تا زمانی که خوشحال باشید. فقط خودتان را کوتاه نفروشید.” مردم در ژانویه 2020. “این بیشترین چیزی است که می توانم بگویم – کمی بیشتر به خود فشار بیاورید و به آنچه واقعا فکر می کنید می خواهید انجام دهید برسید. نترسید.”

این بازیگر افزود: برای آنها مهم است که مسیر خودشان را پیدا کنند.