دونالد ترامپ در مورد اتهامات تجاوز جنسی نویسنده ای. جین کارول علیه او

دونالد ترامپ در مورد اتهامات تجاوز جنسی نویسنده ای. جین کارول علیه او

دونالد ترامپ اتهامات تجاوز جنسی ای. جین کارول، ستون نویس علیه خود را رد کرد و آن را داستان “مزار کننده” خواند.

نیویورک:

دونالد ترامپ در ویدئویی که روز چهارشنبه برای هیئت منصفه فدرال منهتن پخش شد، تجاوز به تجاوز به نویسنده E. Jean Carroll را تکذیب کرد، زیرا رئیس جمهور سابق ایالات متحده بدون شهادت شخصاً به دنبال دفاع از خود در یک دادگاه مدنی بود.

ترامپ، نامزد پیشتاز نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024، در اظهارات اکتبر 2022 گفت که تجاوز جنسی دهه‌ها پیش در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در شهر نیویورک اتفاق نیفتاده است.

ترامپ در این ویدئو، در حالی که وکلای کارول اسنادی را به او ارائه می‌کردند، روی میز کنفرانس خم شده گفت: «این مضحک‌ترین و مشمئزکننده‌ترین داستان است». “این فقط ساخته شده است.”

ترامپ شخصا شهادت نخواهد داد و تیم حقوقی او روز سه شنبه به لوئیس کاپلان قاضی منطقه ای ایالات متحده گفتند که هیچ شاهدی را احضار نخواهند کرد.

این دادگاه در ششمین روز خود قرار دارد و انتظار می رود تا هفته آینده ادامه یابد.

دعوای مدنی کارول به اتهام تهمت و افترا مدعی است که ترامپ در اواسط دهه 1990 به او تجاوز کرده و سپس شهرت او را با این ادعا که در یک پست در اکتبر 2022 در پلتفرم Truth Social خود ادعا کرد که پرونده ستون نویس سابق مشاوره مجله Elle یک “فریب و دروغ” بود، شهرت او را خدشه دار کرد.

کارول در طول سه روز شهادت و بازجویی اشاره کرد که ترامپ در سال 1995 یا 1996 او را به دیوار کوبید، انگشتانش را در واژن او فرو کرد و سپس آلت تناسلی خود را فرو کرد.

ترامپ با رد این اتهامات، کارول را متهم کرد که این داستان را برای فروش کتاب خاطرات سال 2019 ساخته است که در آن ادعاهای خود را علنی کرده است.

در این محاکمه همچنین شهادت دو زن وجود دارد که می‌گویند ترامپ دهه‌ها پیش به آنها تجاوز جنسی کرده است.

ناتاشا استینوف، خبرنگار سابق مجله پیپل، روز چهارشنبه به هیئت منصفه گفت که ترامپ در سال 2005 او را در باشگاه مار-آ-لاگو در فلوریدا گرفتار کرد و به زور او را برای “چند دقیقه” بوسید تا اینکه یک پیشخدمت حمله ادعایی را قطع کرد.

استینوف با اشک گفت: «این واقعاً تأثیر عمیقی بر من گذاشت.

زن دیگری به نام جسیکا لیدز روز سه شنبه شهادت داد که ترامپ در پروازی در سال 1979 او را بوسید، دستش را زد و دستش را روی دامن او گذاشت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)