دوست شاهزاده هری درباره نحوه توصیف مگان مارکل پس از اولین قرار

دوست شاهزاده هری درباره نحوه توصیف مگان مارکل پس از اولین قرار

دهلی نو:

شاهزاده هری و مگان مارکل با تیتر اخبار بیگانه نیستند. این زوج که در سال 2018 در یک مراسم رویایی ازدواج کردند، به دلیل روابط نسبتاً تیره خود با ولیعهد و همچنین رسانه های انگلیسی اغلب به موضوع بحث های اصلی تبدیل شده اند. همچنین در مورد عشق طوفانی شاهزاده هری، یکی از محبوب ترین اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا، و بازیگر آمریکایی مگان مارکل، مطالب زیادی گفته شده است. اکنون، کتابی ادعا می کند که جزئیات بیشتری از این رابطه را به اشتراک می گذارد، از جمله اینکه شاهزاده هری چگونه مگان مارکل را پس از اولین قرار ملاقاتشان توصیف کرده است.

به گفته نویسندگان «در جستجوی آزادی»، امید اسکوبی و کارولین دوراند، اولین قرار این زوج شامل پرسیدن «سوالاتی درباره کارشان» از یکدیگر بود. این کتاب در مورد تاریخ 2016 می‌افزاید: «نیبل‌ها ممکن است روی میز پایین جلوی صندلی‌های بزرگشان بوده باشند، اما هیچ کدام غذا را لمس نکرده‌اند».

نویسندگان خاطرنشان کردند: «آنها همچنین بیش از حد غرق در مکالمه خود بودند، و بیش از حد درگیر یکدیگر بودند که متوجه کاغذدیواری نسبتاً بی ادبانه ای بودند که شامل عکس هایی از اندام خصوصی زنان است که دیوارها را تزئین می کرد. شاهزاده هری از طریق پیامک و پیامک با مگان مارکل تماس گرفت کت و شلوار ستاره سبک پیام کوتاه سلطنتی را دوست داشتنی یافت. پیام‌های او اغلب کوتاه و پر از شکلک بود، به‌ویژه ایموجی ارواح، که او اغلب به جای صورتک از آن استفاده می‌کرد. برای چه دلیل؟ هیچکس نمیداند. اما مگان آداب پیام کوتاه خود را مانند شاهزاده خنده دار و شایان ستایش می دانست.» کتاب اضافه می کند.

نویسندگان همچنین به اشتراک گذاشتند که شاهزاده هری هیچ تلاشی برای پنهان کردن اینکه علاقه مند به پیشبرد امور با مگان است انجام نداد. مگان نیز به همان اندازه کتک خورده بود. کتاب اشاره می کند: «تقریباً بلافاصله آنها تقریباً نسبت به یکدیگر وسواس پیدا کردند.

پس از این تاریخ، شاهزاده هری تنها به 10 کلمه برای توصیف همسر آینده خود نیاز داشت. او گفته است: “وای. زیباترین زنی که در زندگی ام دیده ام.»

مگان مارکل و پرنس هری دو فرزند به نام های آرچی و لیلیبت دارند. این زوج در حال حاضر در سانتا باربارا، کالیفرنیا زندگی می کنند.