دارایی های حقوق بازنشستگی پارلمان اروپا در بهشت ​​های مالیاتی – EUobserver – RT World News

قانونگذاران اروپایی برای دریافت مستمری مادام العمر فقط به مدت دو سال به این صندوق ملزم شدند

برخی از اعضای پارلمان اروپا (پارلمان اروپا) به یک طرح بازنشستگی پرداخت کردند که دارایی‌هایی را در جزایر کیمن، برمودا و سایر کشورهایی که در آن‌ها مالیات با نرخ پایین اخذ می‌شد، در اختیار داشت، علی‌رغم سرکوب پارلمان اروپا (EP) در بهشت‌های مالیاتی. EUobserver در حال گزارش است.

EUobserver، یک منبع خبری آنلاین غیرانتفاعی و مستقل، روز سه شنبه گفت که این سرمایه گذاری ها در طول بحران مالی 2008-2010 انجام شد که منجر به ضعف اقتصادی عمیق و کاهش ریاضت های گسترده شد که بر تعداد زیادی از شهروندان اروپایی تأثیر گذاشت. آنها همچنین در زمانی ساخته شدند که پارلمان اروپا خواستار سرکوب بهشت ​​های مالیاتی بود و قرار بود قطعنامه ای را تصویب کند که سودجویی از اجتناب از مالیات را برجسته کند.

وقتی سرمایه‌گذاری‌ها از طریق حوزه‌های قضایی مانند جزایر کیمن و برمودا انجام می‌شود، قطعاً باید زنگ خطر به صدا درآید.» توو ماریا رایدینگ از گروه حمایتی شبکه عدالت مالیاتی در این گزارش می گوید.

این نشریه می افزاید که صندوق بازنشستگی داوطلبانه در حال حاضر با کسری بیش از 410 میلیون دلار کار می کند و ممکن است تا سال 2024 به کمک مالی مالیات دهندگان نیاز داشته باشد. برای دریافت مستمری مادام العمر


کشورهای خرد اروپایی به زنده نگه داشتن قمار رأی می دهند

در حالی که این صندوق از سال 2009 دیگر به روی نمایندگان پارلمان اروپا باز نیست، به سرمایه گذاری از طرف اعضای خود ادامه می دهد. سخنگوی پارلمان اروپا از اظهار نظر به EUobserver خودداری کرد و اشاره کرد که حقوق بازنشستگی یک است “شخص ثالث.” به گفته EUobserver، این در حالی است که یانوش لواندوفسکی، معاون اول کمیته بودجه اتحادیه اروپا و اوثمار کاراس و رابرتز زیله، معاونان رئیس‌جمهور پارلمان اروپا در هیئت نظارت صندوق حضور دارند.

در پارلمان اروپا، اثر امواج ناشی از طرح بازنشستگی همچنان در حال گسترش است. مدتی است که صندوق بازنشستگی داوطلبانه برای من سردردهای جدی ایجاد کرده است. مونیکا هولمایر، عضو پارلمان راست میانه آلمان، رئیس کمیته کنترل بودجه، به EUobserver گفت.

وی افزود که صندوق ارائه کرده است “فهرست رو به رشد مشکلات” برای قانونگذاران اروپایی که از اشتباه روابط عمومی پیش از انتخابات 2024 می ترسند.

در اوایل این ماه، اصلاحیه ای که توسط سبزها ارائه شد مبنی بر خروج نمایندگان پارلمان اروپا از صندوق بازنشستگی داوطلبانه در صورت دریافت مستمری دیگر، با 272 رأی موافق در برابر 203 رأی مخالف بود. لواندوفسکی، کاراس و زیله از جمله کسانی بودند که به این پیشنهاد رای دادند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: