خانواده آمریکایی از مک دونالد شکایت کردند و ناگت ها دختر 4 ساله ای را با سوختگی درجه دو به جا گذاشتند

خانواده آمریکایی از مک دونالد شکایت کردند و ناگت ها دختر 4 ساله ای را با سوختگی درجه دو به جا گذاشتند

مک‌دونالدز و آپچرچ فودز هرگونه تخلف را رد کردند.

یک خانواده در ایالات متحده از غول فست فود مک دونالد شکایت کرده اند که دختر چهار ساله آنها دچار سوختگی درجه دو ناشی از مک ناگت مرغ “خطرناک داغ” شده است. پست صبحگاهی چین جنوبی. فیلانا هولمز در شکایت خود ادعا می کند که در سال 2019 به همراه دخترش از مک دونالد در فلوریدا بازدید کرده و یک غذای شاد شش تکه با شیر و یک اسباب بازی شیر شاه سفارش داده است.

با این حال، پس از سقوط یک مک ناگت 200 درجه فارنهایت از جعبه Happy Meal، این کودک نوپا در ناحیه ران خود دچار سوختگی درجه دو شد. در این دادخواست آمده است: «مک ناگت‌های مرغ داخل آن غذای شاد به‌طور غیرمنطقی و خطرناکی داغ بودند و باعث سوختن پوست و گوشت اطراف ران‌های قربانی شدند». ماده غذایی نزدیک به دو دقیقه روی ران های او بود.

مطابق با NBC Newsخانم هلمز قبل از شروع رانندگی به دخترش میان وعده را در صندلی عقب داد. بلافاصله پس از آن، زمانی که تکه‌ای از غذای دخترش بین ران و کمربند ایمنی او تقریباً دو دقیقه گیر کرد، صدای جیغی شنید که باعث سوختگی شد که باعث شد فرزندش «مخلوط و زخم» شود. با این حال مک دونالد و آپچرچ فودز هرگونه تخلفی را رد کردند.

این شرکت بیانیه ای صادر کرد و توضیح داد که دمای گرم برای تضمین پخت کامل غذا و مصرف ایمن ضروری است. مک دونالد در بیانیه خود در روز دوشنبه گفت: “ما هر شکایتی را جدی می گیریم و مطمئناً شکایاتی را که مربوط به ایمنی غذا و تجربیات مهمانانمان باشد، جدی می گیریم. این موضوع به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت. اطمینان از استاندارد بالا برای ایمنی و کیفیت مواد غذایی به معنای پیروی دقیق است. خط‌مشی‌ها و رویه‌های مربوط به هر محصولی که ما طبخ و سرو می‌کنیم. این سیاست‌ها و رویه‌ها در این مورد رعایت شد و بنابراین ما محترمانه با ادعای شاکی مخالفیم.»

مرحله اول محاکمه، که توسط قاضی Broward Circuit David Haimes به دو نیمه تقسیم شد، به این موضوع می پردازد که آیا مک دونالد مقصر سوختگی است یا خیر. اگر زنجیره فست فود ضرر کند، طبق SCMP، خسارت در آزمایشی بعدی تصمیم گیری می شود.

علاوه بر این، روز دوشنبه، وکلای مک‌دونالد اعلام کردند که قصد دارند تا زمانی که قطعه با پوست قربانی تماس داشته باشد، سوختگی حداقل تا حدی ایجاد شده است. به گفته وکلای خانم هلمز، این تکه‌ها گرمتر از 200 درجه فارنهایت بودند.