جمهوری خواهان خواستار رکورد اف بی آی در مورد ادعای بایدن هستند – RT World News

فرم FBI ظاهراً شامل “اتهامات بسیار جدی و دقیق” است که رئیس جمهور ایالات متحده را در یک جنایت دخیل می کند.

دو نماینده جمهوری‌خواه کنگره روز چهارشنبه ادعا کردند که اف‌بی‌آی سوابق محرمانه‌ای از دوران جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور، در مورد اختلافات ادعایی بین دموکرات و یک تبعه خارجی دارد. این زوج با استناد به اطلاعاتی که توسط یک افشاگر به عضو رتبه بندی کمیته بودجه سنا، چاک گرسلی از آیووا داده شده است، از آژانس خواسته اند پرونده را تحویل دهد.

ما معتقدیم FBI دارای یک سند داخلی طبقه بندی نشده است که شامل اتهامات بسیار جدی و دقیقی است که رئیس جمهور فعلی ایالات متحده را درگیر می کند.“گراسلی در یک بیانیه مطبوعاتی در روز چهارشنبه در مورد سوال” گفت:اف بی آی برای راستی آزمایی این ادعاها یا تحقیقات بیشتر چه کرده است.

اطلاعات افشاگر “این نگرانی را مطرح می کند که معاون رئیس جمهور وقت بایدن ادعا می کند که در یک طرح رشوه با یک تبعه خارجی شرکت داشته است.جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان در این بیانیه گفت.


یکی دیگر از اعضای خانواده بایدن پول نقد خارجی گرفت - گزارش

مردم آمریکا باید بدانند که آیا پرزیدنت بایدن ایالات متحده آمریکا را فروخت تا برای خودش پول درآورد.

کامر سند داخلی FBI را احضار کرده است که به فرم FD-1023 معروف است، که ظاهراً ترتیب بین معاون وقت بایدن و خارجی را برای مبادله پول برای تصمیمات سیاسی توصیف می کند. این احضاریه آژانس را ملزم می کند که هر FD-1023 را که حاوی کلمه “است تولید کند.بایدن” و همچنین هر پیوست.

کامر با متهم کردن FBI به سنگ اندازی در تحقیقات کمیته خود در مورد معاملات خارجی خانواده بایدن، به مدیر آژانس، کریستوفر رای، اطلاع داد که امیدوار است خلأهای موجود در قانون شفافیت را ببندد تا روسای جمهور و معاونان رئیس جمهور آینده (و اعضای نزدیک خانواده آنها) قادر به پنهان کردن روابط مالی خارجی که می تواند خطرات امنیت ملی را به همراه داشته باشد.

در ماه مارس، کمیته کامر متوجه شد که نه تنها رئیس‌جمهور و پسرش هانتر بایدن، بلکه عروسش هالی بایدن نیز مبالغ زیادی از شرکت انرژی چینی CEFC دریافت کرده‌اند.لپ تاپ از جهنمدر سال 2020. کمیته هزاران صفحه از سوابق مالی خانواده را در جستجوی خود برای تعیین اینکه آیا و تا چه حد خانواده توسط معاملات تجاری خارجی خود به خطر افتاده است بررسی کرده است.

به گزارش واشنگتن پست، در همین حال، وزارت دادگستری آماده است تصمیم خود را در مورد تعقیب قضایی هانتر بایدن در مورد تخلفات مالیاتی و جرایم مربوط به سلاح گرم صادر کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: