جامعه هندی در سیدنی پذیرایی بزرگی از نخست وزیر مودی دارد

جامعه هندی در سیدنی پذیرایی بزرگی از نخست وزیر مودی دارد

این مراسم قرار است در 23 می، یک روز قبل از اجلاس سران چهارگانه برگزار شود. (نمایندگی)

کانبرا، استرالیا:

بنیاد دیاسپورای هند استرالیایی قرار است پیش از اجلاس رهبران QUAD که قرار است در ماه جاری در سیدنی برگزار شود، پذیرایی بزرگی از جامعه به افتخار نخست وزیر نارندرا مودی برگزار کند.

نخست وزیر مودی در این رویداد در سیدنی در 23 می شرکت خواهد کرد، یک روز قبل از اجلاس سران چهارگانه که در 24 می برنامه ریزی شده است.

بنیاد دیاسپورای هندی استرالیایی (IADF) گفت: “این رویداد که در 23 می برگزار خواهد شد، با هدف ارائه فرصتی برای دیاسپورای بزرگ و رو به رشد هندی استرالیا است تا به سخنان رهبر عزیزمان، نخست وزیر هند گوش فرا دهند.”

IADF قبلاً با استقبال گسترده ای از این رویداد مواجه شده است، از جمله ثبت نام توسط بیش از 20000 عضوی که می خواهند در این رویداد حضور داشته باشند.

بیش از 300 سازمان دیاسپورا از زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، زبانی، تجاری، حرفه ای و مذهبی ثبت نام کرده اند تا شرکای مورد استقبال برای پذیرایی شوند.

“ما هر زمان که نخست وزیر نارندرا مودی به خارج از کشور سفر می کند، رویدادهای بزرگی رخ می دهد و مهاجران هندی از حضور او در میان خود هیجان زده می شوند. انتظار می رود این رویداد در سیدنی تفاوتی نداشته باشد زیرا هیجان زیادی در بین مردم محلی برای استقبال از این کشور وجود دارد. ویجی چاوتایواله که ریاست وزارت امور خارجه BJP را بر عهده دارد به ANI گفت: محبوب ترین رهبر جهان.

برنامه‌های فرهنگی، آواز و رقص برای پذیرایی بزرگ از نخست‌وزیر در طول این مراسم برنامه‌ریزی شده است تا میراث فرهنگی غنی هند و چگونگی رونق آن در زمان هندی‌های مستقر در این کشورها را به نمایش بگذارد.

با این حال، موردانتظارترین بخش شب، سخنرانی نخست وزیر مودی برای کسانی است که در آنجا جمع شده اند.

نخست وزیر نارندرا مودی، پیش از سفر به استرالیا، به ترتیب به ژاپن و پاپوآ گینه نو برای شرکت در اجلاس G7 و مجمع همکاری جزایر هند و اقیانوس آرام سفر خواهد کرد.

بنیاد دیاسپورای هندی استرالیا یک سازمان غیرانتفاعی است که هدف آن ترویج و تجلیل از فرهنگ متنوع هند در استرالیا است. این پلت فرمی را برای مهاجران هندی در استرالیا فراهم می کند تا گرد هم آیند، شبکه سازی کنند و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی را ترویج کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)