تیم IRS از تحقیقات هانتر بایدن خارج شد – وکلا – اخبار RT World

یک افشاگر در آژانس مالیاتی ایالات متحده ادعا می کند که وزارت دادگستری تحقیقات در مورد پسر رئیس جمهور را نادرست انجام داده است.

یک مامور IRS که مدعی است دولت ایالات متحده در تحقیقات فرار مالیاتی پسر رئیس جمهور ایالات متحده، هانتر بایدن، مداخله کرده است، مدعی شده است که کل تیم او به طور ناگهانی از این پرونده حذف شده است، تصمیمی که وکیل او می گوید. “تلافی جویانه.”

وکلای افشاگر ناشناس نامه ای به رسانه ها منتشر کردند که در آن حذف ادعایی این مامور از تحقیقات هانتر بایدن را محکوم کردند و پیشنهاد کردند که این اقدام حتی ممکن است “ممانعت از تحقیقات کنگره است” با توجه به علاقه برخی قانونگذاران جمهوری خواه به این پرونده.

«امروز به مأمور ویژه نظارت بر جنایی سرویس درآمد داخلی (IRS) اطلاع داده شد که او و کل تیم تحقیقاتی‌اش از تحقیقات در حال انجام و حساس موضوع جنجالی و جنجالی که موکل ما به دنبال افشای افشاگری درباره آن بود، حذف می‌شوند. به کنگره،” وکلای مارک لیتل و تریستان لیویت روز دوشنبه گفتند.


گفته می شود سیا در کم اهمیت جلوه دادن رسوایی لپ تاپ هانتر بایدن - کمیته مجلس نمایندگان آمریکا دست داشته است

آنها در ادامه مدعی شدند که افشاگر بوده است “اطلاع دادم که این تغییر به درخواست وزارت دادگستری بوده است.” استدلال “این حرکت به وضوح تلافی جویانه است” علیه ماموری که قبلاً برای بحث در مورد سوء رفتار مقامات وزارت دادگستری در رابطه با تحقیقات هانتر بایدن، درخواست حمایت قانونی کرده بود.

ماه گذشته، Lytle گفت که عامل شواهدی دارد که نشان می دهد یک “شکست در کاهش تضاد منافع آشکار” و “درمان ترجیحی” در تحقیقات، افزود که او به دنبال افشای این اطلاعات است “به شیوه ای غیر حزبی به رهبری کمیته های مربوطه در هر دو طرف راهروی سیاسی.” وکیل متذکر شد که موکلش می تواند با شهادت سوگند خورده به کنگره در مورد تحقیقات ارائه شده مخالفت کند. “توسط یک منصوب ارشد سیاسی،” هرچند نامی از کارمندان دولت بایدن نبرد.

افشاگر هنوز در برابر قانونگذاران حاضر نشده است، اما گزارش شده است که با بازرسان کل وزارت خزانه داری و دادگستری برای بحث در مورد این اتهامات دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید:
جمهوریخواهان ایالات متحده خواهان رکورد اف بی آی در مورد ادعای بایدن هستند

تحقیقات فدرال در مورد بایدن جوانتر در سال 2018 آغاز شد و به عنوان یک تحقیق گسترده تر در مورد معاملات تجاری او در خارج از کشور آغاز شد، اما بعداً به برخی از درآمدهای کسب شده در سرمایه گذاری های خارجی وی محدود شد، و همچنین اظهارات نادرستی که گفته می شود وی در زمانی که او گفته است. خرید اسلحه گرم

در ماه آوریل، منابع ارشد اجرای قانون که توسط NBC News تماس گرفتند، توضیح دادند “سرخوردگی فزاینده” در اف‌بی‌آی به دلیل فقدان اتهام برای هانتر بایدن، زیرا هم اداره و هم سازمان امور مالیاتی تقریباً یک سال پیش کار خود را روی این پرونده به پایان رساندند. اگرچه واشنگتن پست قبلاً گزارش داده بود که بازرسان بر این باورند که شواهد کافی برای متهم کردن دارند، دیوید وایس، دادستان ایالات متحده – منصوب دونالد ترامپ – هنوز تصمیم نهایی در مورد این موضوع را اتخاذ نکرده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: