تیراندازی در مدرسه لاس وگاس، 1 زخمی: پلیس

تیراندازی در مدرسه لاس وگاس، 1 زخمی: پلیس

پلیس متروپولیتن لاس وگاس در حال تحقیق درباره تیراندازی در لاس وگاس است. (نمایندگی)

لاس وگاس:

پلیس متروپولیتن لاس وگاس روز دوشنبه (به وقت محلی) اعلام کرد که یک نفر در تیراندازی در مدرسه راهنمایی فون توبل در لاس وگاس، ایالات متحده زخمی شده است.

پلیس متروپولیتن لاس وگاس در حال تحقیق درباره تیراندازی در لاس وگاس است. مردی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به مرکز پزشکی دانشگاه منتقل شد.

به گفته پلیس متروپولیتن لاس وگاس، این حادثه همچنان فعال است. پلیس متروپولیتن لاس وگاس در توییتر رسمی خود اعلام کرد: “ما در حال بررسی تیراندازی در مدرسه راهنمایی فون توبل در خیابان 2436 N. Pecos هستیم. یک بزرگسال مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به UMC منتقل شد. این حادثه هنوز فعال است. اما به نظر می رسد در حال حاضر تهدید دیگری وجود ندارد.

Fox5Vegas گزارش داد که تیراندازی در ساعت 12:38 بعد از ظهر دوشنبه (به وقت محلی) در بلوک 2400 N. Pecos Road گزارش شده است. در توییت دیگری، مدرسه راهنمایی فون توبل اعلام کرد: “مدرسه توسط مجریان قانون پاکسازی شده است و در حال حاضر هیچ آسیب دیگری وجود ندارد. همه دانش آموزان در سلامت هستند و حساب شده اند. CCSDPD در حال هماهنگی برای آزادی کنترل شده دانش آموزان است. مظنون هنوز در حال ادامه است. برجسته.”

پیش از این، پلیس متروپولیتن لاس وگاس گفته بود که مدرسه در قرنطینه سخت باقی خواهد ماند، زیرا تحقیقات در حال انجام است. وی ادامه داد: جاده ها در این منطقه بسته است و به مردم توصیه کرد از این منطقه خودداری کنند.

لئوناردو آمادور، مدیر مدرسه در نامه‌ای که به خانواده‌های مدرسه ارسال شد، گفت: “ایمنی دانش‌آموزان ما اولویت شماره یک مدرسه راهنمایی فون توبل است. مانند همیشه، ما می‌خواهیم شما را از مسائل مهمی که در جامعه مدرسه ما اتفاق می‌افتد مطلع کنیم.” Fox5Vegas. گزارش شده است. آمادور همچنین گفته بود که مدرسه به دلیل تحقیقات پلیس در قرنطینه شدید قرار گرفته و دانش آموزان در کلاس درس امن هستند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)