توریست چینی جسد مرده را زیر تخت در هتل تبت پیدا کرد: گزارش

توریست چینی جسد مرده را زیر تخت در هتل تبت پیدا کرد: گزارش

پلیس قبل از رهاسازی از این توریست نمونه DNA گرفت.

لهاسا:

به گزارش شانگهای دیلی، پس از دریافت شکایت در مورد بوی عجیب در اتاق هتل تبت، مقامات پلیس جسد را پیدا کردند که منجر به تحقیقات قتل و دستگیری یک مظنون شد.

در یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی چینی، کاربری نوشت که در ۲۱ آوریل هنگام ورود به هتل خود در لهاسا متوجه بوی «تند» شده است.

قابل ذکر است که این توریست چینی در تاریخ 20 آوریل به همراه دوستان خود برای بازدید وارد لهاسا شد.

بعداً، در غروب 21 آوریل، این توریست نوشت که برای صرف شام از هتل خارج شد و حدود ساعت 10:30 شب به اتاق خود بازگشت. او متوجه شد که بو بسیار قوی تر است و با کارکنان مسافرخانه تماس گرفت تا درخواست تغییر اتاق به طبقه چهارم را بدهد.

به گزارش شانگهای دیلی، در ساعات اولیه 22 آوریل، پلیس وارد شد و گردشگر را برای بیانیه ای به ایستگاه پلیس برد و به او اطلاع دادند که قتل در اتاق قبلی اش رخ داده است و جسدی زیر تخت پیدا شده است.

پلیس قبل از رهاسازی از این توریست نمونه DNA گرفت.

در تاریخ 22 آوریل، حوالی ساعت 4:50 صبح، مرکز فرماندهی تیم پشتیبانی پلیس اداره امنیت عمومی راه آهن لانژو گزارشی را از بخش تحقیقات جنایی اداره امنیت عمومی لهاسا دریافت کرد، بر اساس اعلامیه صادر شده توسط راه آهن لانژو. .

در این گزارش آمده است که در 21 آوریل جسد قربانی به نام وانگ در مسافرخانه ای در لهاسا پیدا شد. ظاهراً یک مظنون به سمت لانژو گریخته بود.

مظنون در قطار K306 پیدا شد. با در نظر گرفتن ماهیت خشونت آمیز جنایت ادعایی، پلیس لانژو با پلیس شیان هماهنگ شد تا پنج افسر پلیس دیگر را برای کمک به دستگیری او اعزام کند. با برنامه ریزی دقیق و اجرای طرح دستگیری، پلیس با موفقیت از مظنون قدردانی کرد.

به گزارش شانگهای دیلی، کارت شناسایی، تلفن همراه و کارت های بانکی قربانی از مظنون کشف شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)