تاجگذاری پادشاه چارلز – رهبران مذهبی می گویند که اخلاق ما در تاجگذاری پادشاه چارلز جشن گرفته می شود

تاجگذاری پادشاه چارلز – رهبران مذهبی می گویند که اخلاق ما در تاجگذاری پادشاه چارلز جشن گرفته می شود

لندن:

از بیسکویت‌هایی با موضوع تاج‌گذاری گرفته تا چای شاه چارلز، تا آثار هنری عظیم در خیابان‌ها، مراسم سلطنتی تاج‌گذاری پادشاه چارلز سوم در آخر هفته بریتانیا را فرا می‌گیرد.

مراسمی که انتظار می‌رود میلیون‌ها نفر به‌طور زنده تماشا کنند، چندین رهبر مذهبی در راهپیمایی راه می‌روند. به عنوان بخشی از اولین مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز در روز شنبه، حضور بسیاری از مذاهب در این مراسم مورد استقبال رهبران مذهبی قرار گرفت.

از هندو گرفته تا سیک گرفته تا نمایندگان جوامع مسلمان، همه در مراسم تاجگذاری نقش خواهند داشت. ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا و یک هندوی تمرینی نیز با خواندن کتاب مقدس به عنوان رئیس دولت بریتانیا تاریخ ساز خواهد شد.

ویشاکا داسی، رئیس معبد خرگوش کریشنا باکتیودانتا مانور در بریتانیا که در این مراسم حضور داشت به NDTV گفت: «خیلی شگفت‌انگیز است که اخلاق ما در مراسم تاج‌گذاری جشن گرفته می‌شود و بخشی از تعهد مستمر پادشاه برای برانگیختن هماهنگی در میان جوامع مختلف است. “

گروه های مختلف نیز در این مراسم به ایفای نقش خواهند پرداخت. لرد ایندرجیت سینگ، نماینده جامعه سیک، گفت: “انتظار می رود که یک دستکش تاج گذاری تقدیم کنم، همچنین در راهپیمایی رهبران مذهبی از طریق ابی شرکت کنم و سپس در پایان از من انتظار می رود که به سایر رهبران مذهبی بپیوندم تا پیامی را ارائه دهم که ما به آن می پردازیم. با هم می خوانند و برای او در آینده آرزوی موفقیت می کنند.”

روحانیون زن نیز نقش هایی را ایفا خواهند کرد که غیرعادی است. و مردم دعوت خواهند شد تا با پادشاه بیعت کنند. مراسم تاج گذاری واقعی که در کلیسای بزرگ وست مینستر انجام می شود، یک مراسم سنتی مسیحی 1000 ساله خواهد بود.

تاج گذاری پس از 70 سال در بریتانیا اتفاق می افتد و دلیل آن این است که ملکه الیزابت دوم 7 دهه سلطنت کرد. انتظار می رود این مراسم معاصر، فراگیر و بسیار متنوع باشد – مانند لندن، پایتخت کشور.

با این حال، مراسم تاج گذاری در زمانی برگزار می شود که بریتانیا درگیر بحران هزینه های زندگی است. انتظار می رود این مراسم و فعالیت های مرتبط با آن حدود 80 میلیون پوند برای خزانه دولت هزینه داشته باشد.

“خانواده سلطنتی کاملاً از بحران هزینه زندگی آگاه هستند و مطمئناً هزینه زیادی برای این رویداد وجود دارد. اما من می خواهم روی طرف دیگر ترازنامه تمرکز کنم – مزایای این رویداد. وجود دارد. زکی کوپر، یک سابق، گفت: یک مزیت اقتصادی عظیم با ورود گردشگران به کشور و خرده فروشان، تجارت پررونقی را انجام خواهد داد. افسر ارتباطات کاخ باکینگهام

روز شنبه بیش از 12000 پلیس و بیش از 10000 سرباز در قلب لندن در حال انجام وظیفه امنیتی خواهند بود. پادشاه و ملکه پس از مراسم از کلیسای وست مینستر به کاخ باکینگهام می روند و برای یک ناهار خصوصی به خانواده سلطنتی می پیوندند.

در روز یکشنبه – ناهارهای بزرگ تاجگذاری در سراسر کشور برگزار می شود – با مردمی که مهمانی های خیابانی برگزار می کنند.