بیانسه و جی زی «گران‌ترین» خانه کالیفرنیا را خریدند. هزینه اش…

بیانسه و جی زی «گران‌ترین» خانه کالیفرنیا را خریدند.  هزینه اش…

این ملک قبلاً متعلق به مجموعه دار هنری ویلیام بل بود.

بیانسه خواننده آمریکایی و همسرش و خواننده رپ جی زی خانه جدیدی در کالیفرنیا، ایالات متحده به قیمت 200 میلیون دلار (تقریبا 1656 کرور) خریداری کرده اند. به گزارش TMZ به نقل از منابع، گفته می شود این خانه که در مالیبو قرار دارد، گران ترین ملکی است که تا به حال در این ایالت فروخته شده است.

خانه جدید این زوج با قیمت 295 میلیون دلار ثبت شده است و منظره ای از اقیانوس آرام دارد. این گزارش افزود: مساحت آن 30000 فوت مربع است و توسط معمار ژاپنی تادائو آندو، برنده جایزه پریتزکر که ویلا کانیه وست خواننده رپ را در مالیبو نیز طراحی کرده است، طراحی شده است.

بیانسه و جی زی رکورد خرید گران‌ترین خانه در کالیفرنیا را شکستند که توسط سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز مارک آندرسن ثبت شده بود. بر اساس گزارش Architectural Digest، آقای Andreessen در سال 2021، 177 میلیون دلار برای ملکی در مالیبو خرج کرد.

این ملک که در بزرگراه ساحل اقیانوس آرام واقع شده است، قبلاً متعلق به مجموعه‌دار هنری ویلیام بل بود که آن را به قیمت 14.5 میلیون دلار در سال 2003 خرید. او برای طراحی خانه در تادائو آندو طناب زده بود. این یک عمارت L شکل است که دارای فضاهای باز و چمنزار با منظره ای از ساحل خوش منظره است. این ملک همچنین دارای دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف و راهروهای بتنی است. به گزارش لس آنجلس تایمز، یک استخر شنا و کابانا نیز بخشی از خانه هستند.

این عمارت قبل از اینکه توسط زوج مشهور خریداری شود، تنها به گروهی از مردم نشان داده شد.

در سال 2017، بیانسه و جی زی یک عمارت 30000 فوت مربعی در منطقه بل ایر لس آنجلس با قیمت 88 میلیون دلار خریداری کردند. این ملک در مجموع دارای شش سازه است و شامل یک اتاق رسانه، امکانات رفاهی، چهار استخر شنا در فضای باز و یک زمین بسکتبال است. همچنین دارای پنجره‌های ضد گلوله و دیوارهای شیشه‌ای جیب‌دار است، در حالی که تراس دارای یک فضای زندگی در فضای باز به مساحت 10000 فوت مربع است. این عمارت در بازار عرضه نشد اما قیمت درخواستی آن 135 میلیون دلار برآورد شد.