برای پیوستن به ثروتمندترین 1% جهان به چه مقدار ثروت نیاز دارید

برای پیوستن به ثروتمندترین 1% جهان به چه مقدار ثروت نیاز دارید

در ایالات متحده، حدود 5 میلیون دلار آستانه برای 1٪ بالا است. (نمایندگی)

اگر می خواهید به یک درصد ثروتمند موناکو بپیوندید، به یک ثروت هشت رقمی نیاز دارید.

بر اساس تحقیقات نایت فرانک، که ساکنان میلیاردر مانند جیم رتکلیف، صنعتگر بریتانیایی و رئیس اتحادیه بوتز والگرین، استفانو پسینا، معمولاً با مالیات بر درآمد یا سود سرمایه مواجه نیستند، برای کاهش 12.4 میلیون دلار هزینه در شاهزاده کوچک مدیترانه ای لازم است.

بر اساس داده‌هایی که چهارشنبه به عنوان بخشی از گزارش ثروت 2023 کارگزار املاک منتشر شد، سوئیس و استرالیا با 1% بالاترین امتیاز ورودی را دارند که به ترتیب به ارزش خالص 6.6 و 5.5 میلیون دلار نیاز دارند. در ایالات متحده، 5.1 میلیون دلار شما را از آستانه عبور می کند.

یافته‌ها نشان می‌دهد که چگونه همه‌گیری و هزینه‌های زندگی فزاینده در حال افزایش شکاف بین کشورهای ثروتمند و فقیر است. نقطه ورود برای ثروتمندترین افراد موناکو بیش از 200 برابر بیشتر از 57000 دلار مورد نیاز برای پیوستن به 1 درصد در فیلیپین است، که یکی از پایین ترین رتبه ها در بین 25 مکان در مطالعه نایت فرانک است.

rk7nsh68

بر اساس گزارش بانک جهانی، خانوارهای کم درآمد در سراسر جهان بار تورم را احساس می کنند که آنها را مجبور کرده است که سهم بیشتری از درآمد خود را صرف غذا و مسکن کنند. در همین حال، بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، 500 نفر از ثروتمندترین افراد جهان در سال جاری تقریباً 600 میلیارد دلار به مجموع دارایی خود اضافه کرده اند و مارک زاکربرگ، موسس شرکت متا پلتفرمز، بیشترین سود را کسب کرده است.

فلورا هارلی، یکی از شرکای تیم تحقیقاتی نایت فرانک، در بیانیه‌ای گفت: «نابرابری فزاینده در سطح جهانی می‌تواند تمرکز بیشتری بر این گروه داشته باشد – به‌ویژه در زمینه مالیات بیشتر بر دارایی‌ها و حتی گازهای گلخانه‌ای.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)