این سرخپوستان امروز در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز در لندن شرکت خواهند کرد

این سرخپوستان امروز در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز در لندن شرکت خواهند کرد

سونام کاپور در این مراسم اجرای کلامی را اجرا خواهد کرد. (فایل)

دهلی نو/لندن:

جاگدیپ دانکهار معاون رئیس جمهور و سونام کاپور بازیگر از جمله سرخپوستانی هستند که امروز به مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در لندن دعوت شده اند.

این مراسم در کلیسای وست مینستر میزبان سران کشورها و دولت ها همراه با مقامات خارجی برای نمایش سلطنتی است که آخرین بار 70 سال پیش، زمانی که الیزابت، مادر پادشاه تاج گذاری کرد، به عنوان ملکه شاهد بود.

pkj53g98

آقای دانکهار که رسماً نماینده هند خواهد بود، دیروز به همراه همسرش سودش دانکهار برای مراسم پر ستاره سلطنتی به لندن رسیدند.

به گزارش ورایتی، سونام کاپور برای معرفی گروه کر مجازی مشترک المنافع یک اجرای کلامی ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ANI، علاوه بر این، دو داباوالا از بمبئی نماینده برادری خود در مراسم تاج گذاری خواهند بود. آنها یک عمامه پونری و یک شال ساخته شده توسط جامعه وارکاری خریداری کرده اند تا در این مناسبت خاص به پادشاه هدیه دهند.

چارلز در سفر خود به هند در سال 2003، از تحویل‌دهندگان مشهور جعبه ناهار بمبئی دیدن کرده بود. داباوالاها همچنین به عروسی چارلز با کامیلا پارکر بولز دعوت شدند.

چندین کارگر اجتماعی هندی که با ابتکارات خیریه پادشاه مرتبط بوده اند نیز دعوت شده اند، از جمله یک مشاور خودساخته و یک آشپز.

Sourabh Phadke، یک معمار 37 ساله متولد پونا که از برنامه صنایع دستی ساختمان بنیاد چارلز و مدرسه هنرهای سنتی بنیاد شاهزاده فارغ التحصیل شده است نیز به این مراسم دعوت شده است.

گلفشا، 33 ساله، که سال گذشته جایزه جهانی Prince’s Trust را دریافت کرد، در این لیست نیز حضور دارد. او اهل دهلی است. به گفته کاخ باکینگهام، او اکنون برای یک شرکت مشاوره کار می کند و تخمین قیمت پروژه های ساختمانی را ارائه می دهد.

جی پاتل هندی الاصل از کانادا نیز در لیست مهمانان برای تکمیل برنامه استخدام جوانان Prince’s Trust Canada در ماه مه گذشته است. کاخ گفت که او شغل آشپزی را در برج نمادین CN در تورنتو تضمین کرده است.

ریشی سوناک، اولین نخست وزیر هندی الاصل بریتانیا، در مراسم تاج گذاری از کتاب مقدس کولسیان تلاوت خواهد کرد. او و همسرش آکشاتا مورتی نیز رهبری دسته پرچمداران را بر عهده خواهند داشت.

سایر همتایان هندی الاصل او در این مراسم نماینده ادیان مختلف خواهند بود. لرد ایندراجیت سینگ نماینده مذهب سیک و لرد سید کمال از میراث هندوگویان به نمایندگی از ایمان مسلمانان خواهند بود.