این جزیره در اسکاتلند به قیمت 1.5 کرور به فروش می رسد

این جزیره در اسکاتلند به قیمت 1.5 کرور به فروش می رسد

هیچ ساختمانی در جزیره وجود ندارد.

بر اساس گزارش CNN، بارلوکو، یک جزیره دورافتاده و خالی از سکنه واقع در سواحل جنوبی اسکاتلند، به قیمت 190000 دلار (تقریباً 1.5 کرور) برای فروش است. این جزیره شامل یک حوضچه سیل است که در ماه های زمستان آب مورد نیاز دام ها و سایر گونه ها را تامین می کند. همچنین دارای یک ساحل سنگ‌ریزه‌ای است که با پای پیاده قابل دسترسی است و می‌توان قایق را در هنگام جزر در آن ساحل یا لنگر انداخت.

آرون ادگار از گروه گالبریت، که عضو گروه گالبریت است، می‌گوید: «هنوز احساسات عاشقانه‌ای وجود دارد که مالک جزیره خصوصی اسکاتلندی خود باشید، جایی که می‌توانید از شلوغی و شلوغی زندگی روزمره فرار کنید و از آرامش و آرامش در زیباترین مناظر اطراف لذت ببرید.» در بیانیه ای گفته شد که فروش جزیره را اداره می کند.

نزدیکترین شهر در حدود شش مایل دورتر است و یک ساعت از طریق جاده طول می کشد تا به نزدیکترین ایستگاه قطار برسید. لندن و ادینبورگ به ترتیب بیش از 350 و 100 مایل دورتر هستند.

این جزیره حدود 25 هکتار وسعت دارد و پوشیده از چمن های سبز سرسبز و رخنمون های صخره ای است که تا دریا امتداد دارند. این مکان همچنین دارای “چشم انداز برجسته” و برخی از بزرگترین جمعیت پرندگان دریایی در مجاورت است.

وب سایت گروه Galbraith اظهار داشت: “هیچ رضایت نامه یا درخواست برنامه ریزی فعلی یا تاریخی مربوط به جزیره وجود ندارد. هرگونه فرصت برنامه ریزی باید توسط خریدار مستقیماً با مقامات برنامه ریزی محلی بررسی شود.”

این جزیره محل زندگی انواع حیات وحش از جمله مرغان دریایی بزرگ با پشت سیاه است. این منطقه در بریتانیا به دلیل گونه‌های گیاهی یا جانوری نادری که در آن وجود دارد، به‌عنوان منطقه مورد علاقه خاص تعیین شده است. همچنین خانه گیاهان کمیاب مانند اسطوخودوس دریایی سنگی و ارکیده معطر است.

آژانس پیش بینی علاقه زیادی به این جزیره دارد. آقای ادگار ادامه داد: “ما شاهد تقاضای شدید طرف های داخلی و بین المللی برای کل جزایر خصوصی بوده ایم که فروش چندین جزیره در اسکاتلند را انجام داده اند.”