اینفلوئنسر اپلیکیشنی برای همراهی می‌سازد، هوش مصنوعی سرکش می‌شود و چت‌های جنسی دارد

اینفلوئنسر اپلیکیشنی برای همراهی می‌سازد، هوش مصنوعی سرکش می‌شود و چت‌های جنسی دارد

ربات چت در حال حاضر بیش از 1000 مشتری پرداخت کننده دارد.

دهلی نو:

کرین مارجوری، 23 ساله، یک اینفلوئنسر فعال رسانه های اجتماعی با بیش از 1.8 میلیون دنبال کننده در اسنپ چت است. طبق گزارشات، او بیش از هزار دوست پسر دارد که با آنها در مورد احساسات صمیمی آنها صحبت می کند و حتی در گفتگوهای جنسی صریح شرکت می کند.

به جز، این او نیست که به دوست پسرش پیام می دهد، بلکه یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی بر اساس شخصیت او است.

خانم مارجوری یک نسخه هوش مصنوعی از خود به نام CarynAI ایجاد کرد، یک ربات چت مبتنی بر صدا که خود را یک دوست دختر مجازی می نامد. CarynAI صدا و شخصیتی دارد که به قدری شبیه او است که مردم حاضرند برای تعامل با او در هر دقیقه 1 دلار بپردازند.

ربات چت در حال حاضر بیش از 1000 مشتری پرداخت کننده دارد. CarynAI که در اوایل ماه جاری به عنوان یک آزمایش بتا راه اندازی شد، تنها در یک هفته، 71610 دلار درآمد داشت که تقریباً به طور کامل از مردان درآمد داشت.

اگرچه در ابتدا برای انجام این کار برنامه ریزی نشده بود، اما CarynAI سرکشی کرد و درگیر مکالمات جنسی با مشترکین پولی خود شد.

خانم مارجوری به نقل از اینسایدر گفت: “هوش مصنوعی برای انجام این کار برنامه ریزی نشده بود و به نظر می رسید که سرکش است. تیم من و من شبانه روز در حال کار هستیم تا از تکرار این اتفاق جلوگیری کنیم.”

طبق وب سایت رسمی خود، CarynAI برای بازسازی صدا، رفتار و شخصیت مارجوری در زندگی واقعی طراحی شده است. ربات چت با تغذیه بیش از 2000 ساعت محتوا توسعه یافته است و 24 ساعته در دسترس است. CarynAI ادعا می کند که کاربران احساس می کنند که به طور مستقیم با خود اینفلوئنسر صحبت می کنند.

“ما بیش از 2000 ساعت را به طراحی دقیق و کدگذاری زبان و شخصیت کرین در یک تجربه هوش مصنوعی همهجانبه اختصاص داده ایم. CarynAi با استفاده از صدای منحصر به فرد، شخصیت فریبنده و رفتار متمایز او، تعاملی پویا و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد که در نوع خود تعامل دارد. به نظر می رسد که شما مستقیماً با خود Caryn صحبت می کنید. Caryn در هر زمان و هر مکان در دسترس است و برای راحتی و لذت شما به طور بی عیب و نقص در یک هوش مصنوعی کلون شده است.”

فورچون گزارش می دهد که CarynAI از ویدیوهای حذف شده از کانال رسمی یوتیوب خانم مارجوری استفاده کرده و آنها را با فناوری GPT-4 API OpenAI لایه بندی کرده است.

وب سایت چت بات ادعا می کند: “رمزگذاری سرتاسر ما تضمین می کند که چت های شما محرمانه و منحصر به فرد شما هستند.”

چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی از زمانی که ChatGPT جهان را با تولید محتوایی شبیه انسان مبهوت کرد و آن را به یک حس جهانی تبدیل کرد، جهشی داشته اند.

یک سناتور برجسته جلسه استماع در کاپیتول هیل را با صدایی که توسط کامپیوتر تولید شده بود که به طرز قابل توجهی شبیه صدای او بود، باز کرد. صدا متنی را خواند که توسط یک ربات نوشته شده بود و عمیق ترین ترس قانونگذاران را در مورد توسعه هوش مصنوعی بیان می کرد.

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI اخیرا به قانونگذاران آمریکایی گفت که تنظیم هوش مصنوعی ضروری است.