اینترپل سرنخ هایی را برای حل قتل های چند دهه ای به اشتراک می گذارد

اینترپل سرنخ هایی را برای حل قتل های چند دهه ای به اشتراک می گذارد

یک تی شرت چاپ شده، یک دستبند نقره و یک خالکوبی گل رز از جمله تصاویر منتشر شده در وب سایت اینترپل است.

لیون، فرانسه:

پلیس بین‌الملل روز چهارشنبه کمپینی را راه‌اندازی کرد و از مردم خواست که اگر می‌توانند در شناسایی اجساد ۲۲ ​​زن که گمان می‌رود در دهه‌های اخیر در بلژیک، آلمان و هلند به قتل رسیده‌اند کمک کنند.

یک تی شرت چاپ شده، یک دستبند نقره ای و یک خالکوبی گل رز از جمله تصاویری هستند که در وب سایت اینترپل و حساب های رسانه های اجتماعی منتشر شده اند، جزئیاتی از معمولاً “اعلامیه های سیاه” طبقه بندی شده در مورد هر یک از قتل هایی که تحقیقات در آن به بافرها رسیده است.

قدیمی‌ترین بقایای آن توسط بزرگراه A12 در هلند در سال 1976 یافت شد، در حالی که جدیدترین آنها در پارکی در بلژیک در آگوست 2019 یافت شد.

اینترپل در بیانیه ای با اعلام کمپین «من را شناسایی کن» گفت: «تا حدی به این دلیل که این زنان احتمالاً از کشورهایی غیر از جایی که پیدا شده اند، هویت آنها مشخص نشده است».

این گزارش افزود که ممکن است اجساد در کشورهای مختلف “برای ممانعت از تحقیقات جنایی” رها شده باشند.

بازسازی چهره هر یک از قربانیان و همچنین اطلاعاتی در مورد مکان و زمان کشف آنها، وسایل شخصی یافت شده بر روی اجساد و لباس و جواهرات آنها ایجاد شده است.

فرانسوا-خاویر لوران، مدیر پایگاه‌های اطلاعاتی DNA اینترپل، گفت: «هر راهی که می‌توانستیم برای حل این موارد سرد در نظر بگیریم، بررسی شده است.

او به خبرگزاری فرانسه گفت: «تحقیقات به بن بست رسیده است و ما امیدواریم که توجه عمومی به ما اجازه دهد تا آنها را به پیش ببریم.

لوران گفت: “خانواده ها، دوستان، همکارانی که ممکن است از روزی به روز دیگر دیدن این فرد را متوقف کرده باشند” می توانند اطلاعاتی را ارائه دهند، “حتی سرنخ های کوچک” که می تواند به حل پرونده ها کمک کند و به خانواده های زنان اطلاع دهد.

او افزود که این پرونده ها “به هم مرتبط نیستند” اما “یک زمینه بین المللی” دارند.

اینترپل معتقد است که برخی از زنان ممکن است از مناطق مختلف اروپای شرقی آمده باشند.

لوران گفت: “اینها می توانند زنانی باشند که تصمیم به سفر توریستی گرفته اند، اما همچنین قربانیان احتمالی قاچاق انسان هستند.”

اینترپل گفت ممکن است در آینده موارد بیشتری به طرح “من را شناسایی کن” اضافه شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)