ایلان ماسک گفت هیچ کس نمی تواند به تسلا بپیوندد، تا زمانی که من تایید کنم

ایلان ماسک گفت هیچ کس نمی تواند به تسلا بپیوندد، تا زمانی که من تایید کنم

ایلان ماسک گفت هیچ استخدام جدیدی نمی شود مگر اینکه شخصا آنها را تایید کند.

بر اساس کپی ایمیلی که رویترز مشاهده کرده، ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، گفته است که این شرکت نمی‌تواند هیچ استخدام جدیدی ایجاد کند، مگر اینکه شخصاً آنها را تأیید کند، از جمله پیمانکاران.

بر اساس این ایمیل، ماسک به مدیران گفته است که فهرستی از درخواست‌های استخدام را به صورت هفتگی برای او ارسال کنند و در عین حال به آن‌ها هشدار داده است که قبل از ارسال چنین درخواست‌هایی «دقت فکر کنند».

ماسک روز دوشنبه در این ایمیل گفت: “هیچکس نمی تواند به تسلا بپیوندد، حتی به عنوان یک پیمانکار، تا زمانی که تایید ایمیل من را دریافت نکنید.”

ماه گذشته، این شرکت کمترین حاشیه سود ناخالص سه ماهه خود را در دو سال اخیر به ثبت رساند، زیرا برآوردهای بازار را نادیده گرفت، زیرا قیمت ها را به شدت در بازارهایی از جمله ایالات متحده و چین کاهش داد تا تقاضا را تحریک کند و رقابت فزاینده را دفع کند.

تسلا بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

ماسک هفته گذشته لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات NBCUniversal را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منصوب کرد. او روز جمعه گفت که استخدام یاکارینو به او اجازه می دهد زمان بیشتری را برای اداره تسلا صرف کند.

انتظار می رود که این میلیاردر روز سه شنبه در نشست سالانه این خودروساز در دفتر مرکزی آن در آستین، تگزاس، با سهامداران تسلا سخنرانی کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)