ایلان ماسک مسیر خود را معکوس کرد و گفت تسلا خودروهای خود را تبلیغ خواهد کرد

ایلان ماسک مسیر خود را معکوس کرد و گفت تسلا خودروهای خود را تبلیغ خواهد کرد

ایلان ماسک گفت که تبلیغات را امتحان خواهد کرد و ببیند آیا نتیجه می دهد یا خیر.

سانفرانسیسکو:

رئیس شرکت تسلا، ایلان ماسک، که هرگز از تبلیغات سنتی برای فروش خودرو استفاده نکرده است، روز سه‌شنبه گفت که خودروساز آن را امتحان خواهد کرد و ببیند آیا نتیجه‌ای دارد یا خیر.

ماسک گفت: «طعنه آمیز» است که به عنوان مدیرعامل تسلا، اکنون مالک توییتر است. پلت فرم رسانه های اجتماعی به شدت به تبلیغات وابسته است و به زودی توسط لیندا یاکارینو کهنه کار تبلیغاتی که او هفته گذشته استخدام کرد هدایت می شود.

ماسک در نشست سالانه سهامداران تسلا در آستین تگزاس گفت: «پس حدس می‌زنم باید بگویم تبلیغات فوق‌العاده است و همه باید این کار را انجام دهند. “ما کمی تبلیغات را امتحان خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه پیش می رود.”

این نشان دهنده تلاش های او برای تقویت اعتماد سرمایه گذاران به چشم انداز خودروساز در زمانی است که رقابت فزاینده و اقتصاد کند، تسلا را مجبور به کاهش قیمت ها کرده است.

از زمانی که ماسک توییتر را در ماه اکتبر تصاحب کرد، تبلیغ‌کنندگان از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی فرار کردند، زیرا نگران بودند که تبلیغات آنها در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، زیرا شرکت تقریباً 80 درصد از کارکنان خود را از دست داد.

ماسک سال‌ها در برابر ایده تبلیغات مقاومت می‌کند و در سال 2019 توییت کرد که «از تبلیغات متنفر است» و «ما از این پول برای عالی کردن محصول استفاده می‌کنیم».

اما روز سه‌شنبه، او گفت بسیاری از مردم از مقرون به صرفه بودن خودروهای تسلا و ویژگی‌ها و عملکرد «شگفت‌انگیز» آن‌ها اطلاعی ندارند.