ایلان ماسک با کاوش در مورد تبدیل دفتر مرکزی توییتر به “اتاق های هتل” روبرو شد

ایلان ماسک با کاوش در مورد تبدیل دفتر مرکزی توییتر به “اتاق های هتل” روبرو شد

شش کارمند سابق مدعی شدند که تیم رهبری توییتر قانون را زیر پا گذاشته است.

ایلان ماسک، مالک توییتر، پس از اینکه شش کارمند سابق ادعا کردند که تیم رهبری شرکت با تبدیل دفتر مرکزی شرکت به “هتل توییتر” برای کارگرانی که برای “تحول” فضای اجتماعی تشویق شده بودند تا دیروقت بیدار بمانند، قانون را نقض کرده اند، تحت بازجویی قرار گرفته است. پلت فرم رسانه ای، طبق گزارشی که در CNBC.

این نشریه با استناد به سوابق عمومی آنلاین با وزارت بازرسی ساختمان گفت که میلیاردر در مقر این شرکت در سانفرانسیسکو با تحقیقاتی درباره نقض قوانین ساختمانی روبرو است.

این تحقیقات ناشی از شکایتی است که در 16 ماه مه در دادگاه دلاور توسط کارمندان سابق توییتر ارائه شد، آنها ادعا می کنند که “تیم انتقال” آقای ماسک عمداً و مکرراً آنها را به نقض مقررات محلی و فدرال از جمله ایجاد تغییرات ناامن در فضای اداری شرکت هدایت کرده است.

طبق این دادخواست، شرکت X Corp به کارمندان دستور داد تا اتاق‌های دفتر مرکزی را به «اتاق‌های هتل» تبدیل کنند، در حالی که به بازرسان و صاحبخانه‌شان دروغ می‌گفتند که آنها فقط «فضای استراحت موقت» هستند که مبلمان راحتی اضافه شده است و هیچ تغییر اساسی یا ساختاری وجود ندارد. .

در این شکایت همچنین اشاره شده است که به یک کارمند دستور داده شده است که قفل هایی را روی درهای غیرمجاز “اتاق هتل” نصب کند که با الزامات کالیفرنیا مطابقت ندارد که “نیازمند قفل هایی است که به طور خودکار هنگام فعال شدن سیستم های اطفاء حریق ساختمان از بین بروند.” علاوه بر این، تیم انتقال به رهبری آقای ماسک به آنها گفت که «قفل‌ها خیلی گران هستند» و از آنها خواست که «فوراً قفل‌های ارزان‌تری را نصب کنند که با قوانین ایمنی زندگی و خروج مطابقت ندارند». در نهایت، کارمند به جای نقض قانون، استعفا داد.

در این دادخواست همچنین آمده است که اعضای تیم آقای ماسک به کارکنانی که در مدیریت املاک و مستغلات دخیل هستند دستور داده اند تا “هزینه های خود را تا حد امکان 500 میلیون دلار کاهش دهند.” برای صرفه جویی در هزینه، تیم به کارکنان دستور داد که به سادگی از پرداخت به مالکانی که به اجاره شرکت بدهکار هستند، خودداری کنند.

طبق گزارش و تصاویری که توسط آقای ماسک در دسامبر 2022 فضای اداری را به اتاق خواب تبدیل کرد. بی بی سی. چند تصویر اتاق کنفرانس را نشان می داد که به اتاقی با تخت دو نفره، شامل کمد لباس و دمپایی تبدیل شده است. تصاویر مبل هایی که در دفتر مرکزی به عنوان تخت استفاده می شوند نیز به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شد. اتاق کنفرانس دیگری دارای یک ساعت زنگ دار و یک عکس روی یک تخت آرایش شده بود.

این پرونده همچنین ادعا می‌کند که توییتر به رهبری آقای ماسک، برخی از کارمندان ارشد را بر اساس سن، جنسیت و گرایش جنسی آنها اخراج کرده است، در حالی که نتوانسته‌اند مزایا، غرامت پایان کار و حقوق معوقه‌ای را که مستحق آن بودند، به آنها بدهد.