ایتالیا از شهروندان می خواهد که اوکراین را ترک کنند – RT World News

سفارت ایتالیا در کیف هشدار داده است که روسیه در حال انجام “حملات موشکی شدید فزاینده” در شهر است.

وزارت خارجه ایتالیا در کیف به شهروندان خود توصیه کرده است که اوکراین را فورا ترک کنند.حملات موشکی سنگین فزایندهاز روسیه در پیامی که روز دوشنبه به وب سایت Viaggiare Sicuri ارسال شد.

به هموطنانی که هنوز در اوکراین هستند اکیدا توصیه می شود در مواقعی که مقررات منع آمد و شد اجرا نمی شود، از وسایلی که هنوز در دسترس هستند، از جمله قطار، استفاده کنند تا فورا کشور را ترک کنند.در این پیام هشدار داده شده است که حملات موشکی هر دو ثبت شده است.در کیف و سراسر اوکراین

احتیاط شدید توصیه می شود. از هرگونه سفر به اوکراین، به هر عنوان، به شدت جلوگیری می شود“، اضافه شد. Viaggiare Sicuri توسط واحد بحران Farnesina – وزارت خارجه ایتالیا اداره می شود.


ایتالیا پس از تسلیح اوکراین با مهمات

این کشور سال گذشته، زمانی که روسیه عملیات نظامی خود را آغاز کرد، کارکنان غیرضروری خود را از سفارت اوکراین فراخواند و به صراحت از ایتالیایی ها خواست که از مناطق دونتسک و لوگانسک و کریمه اجتناب کنند.

دونتسک و لوگانسک پس از همه پرسی به روسیه پیوستند، در حالی که کریمه در سال 2014 به بخشی از این کشور رای داد.

اوکراین بامداد دوشنبه چندین حمله پهپادی و موشکی روسیه را گزارش داد و مدعی شد که 35 پهپاد کامیکازه را بر فراز کیف سرنگون کرده است، در حالی که بمب‌افکن‌های نیروی هوایی روسیه طبق گزارش‌ها هشت موشک را به سمت منطقه اودسا پرتاب کردند. انفجارهایی در مناطق چرنیگوف و دنپروپتروفسک – و همچنین شهر زاپوروژیه – نیز گزارش شده است.

در حالی که اوکراین آماده راه اندازی یک ضدحمله بسیار تبلیغاتی می شود، طبق گزارش ها، متحدانش نگران تلافی روسیه برای حملات به کریمه هستند، برخی از سیاستمداران غربی بنا به گزارش ها پیشنهاد می کنند کی یف شبه جزیره را تنها بگذارد. طبق گزارش ها، هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی در هفته گذشته چندین هدف را در آنجا هدف قرار داده اند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: