اکثر بریتانیایی ها دیدگاه منفی نسبت به Sunak دارند – نظرسنجی – اخبار RT World

داده ها حاکی از آن است که اگر فردا انتخابات عمومی برگزار شود، حزب کارگر مخالف به دولت انتخاب خواهد شد

داده های نظرسنجی منتشر شده در روز سه شنبه توسط شرکت تحقیقات بازار YouGov نشان می دهد که تقریبا 60 درصد از شهروندان بریتانیا دیدگاه نامطلوبی نسبت به نخست وزیر ریشی سوناک دارند.

نتایج نظرسنجی YouGov، که در 14 و 15 می انجام شد و 2012 پاسخ دهنده را در آن حضور داشت، نشان داد که تنها 6 درصد دارای چیزی بودند که به عنوان “بسیار مطلوب” نظر رهبر حزب محافظه کار

25 درصد دیگر موضع خود را در مورد سوناک چنین توصیف کردند “تا حدودی مطلوب” این نظرسنجی نشان داد در حالی که 59 درصد از پاسخ دهندگان دیدگاه منفی نسبت به نخست وزیری سوناک داشتند. رقم اخیر شامل 34 درصد بود که نظر خود را در مورد نخست وزیر اینگونه توصیف کردند “بسیار نامطلوب.”

YouGov گزارش داد که کایر استارمر، رهبر حزب مخالف کارگر، در معیارهای نظرسنجی های کلیدی عملکرد کمی از سوناک داشت. از پاسخ دهندگان، 35٪ گفتند که دارای یک “مناسب” نظر استارمر در مقایسه با 51% که برعکس را بیان کردند، در حالی که 15% نظری به هیچ وجه ارائه نکردند.


محافظه کاران بریتانیا در انتخابات محلی تضعیف شدند

داده های YouGov منعکس کننده یک نظرسنجی مشابه اخیر است که نشان دهنده افزایش حمایت از حزب کارگر است. بر اساس تحلیل Statista در این ماه، اگر فردا انتخابات عمومی برگزار شود، 43 درصد از مردم بریتانیا به حزب کارگر رای خواهند داد. تنها 26 درصد به محافظه کاران رای می دهند که از سال 2010 به عنوان حزب اصلی در بریتانیا انتخاب شده اند.

حزب محافظه کار از سال 2022 در اکثر نظرسنجی ها از حزب کارگر عقب افتاده است. استاتیستا خاطرنشان کرد که نخست وزیری پرتلاطم 44 روزه لیز تراس، شکاف بزرگی را در حمایت بین هر دو حزب ایجاد کرد، زیرا دولت در تلاش برای دور شدن از رسوایی هایی بود که هفته های پایانی سال ها را آزار می داد. رهبری بوریس جانسون

در حالی که نظرسنجی محافظه‌کاران در دوران سوناک تا حدودی بهبود یافته است، داده‌های Statista نشان می‌دهد که محافظه‌کاران در هر انتخابات عمومی آتی در فضای سیاسی فعلی شکست خواهند خورد.

رای دهندگان بریتانیایی به طور مداوم اقتصاد را به عنوان یک موضوع کلیدی، بر اساس روندهای داده های گسترده که توسط Statista استناد شده است، شناسایی کرده اند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که سلامت عمومی و همچنین عملکرد موفقیت‌آمیز خدمات بهداشت ملی (NHS)، اصلاحات مهاجرت و محیط‌زیست نیز از مهم‌ترین مسائلی هستند که بریتانیا با آن مواجه است.