اپوزیسیون ترکیه همجنسگرا است – اردوغان – اخبار RT World

پیش از انتخابات حیاتی در ماه جاری، رئیس جمهور فعلی استدلال کرد که تنها حزب او می تواند از ارزش های خانوادگی محافظت کند.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، رقیب سیاسی خود، کمال قلیچداراوغلو، را متهم کرده است “LGBT” در آستانه انتخابات هفته آینده دولت اردوغان ایدئولوژی LGBT را آمریکایی و اروپایی می داند “دین” با اخلاق ترکی بیگانه است.

ما می دانیم که آقای کمال یک دگرباش جنسی است. اردوغان روز پنجشنبه در تجمعی در شهر گیرسون گفت. «CHP دگرباش جنسی است، حزب IYI دگرباش جنسی است، HDP دگرباش جنسی است.» او ادامه داد و نام جناح های سیاسی در بلوک شش حزبی ائتلاف ملی کیلیچداراوغلو را نام برد.

ما به عنوان ائتلاف مردمی مخالف این هستیم. او با اشاره به بلوک سیاسی خود اعلام کرد. «خانواده برای ما مقدس است. خانواده قوی یعنی ملت قوی. هر کاری می کنند، خدا ما را بس است».

اردوغان قبلاً کیلیچداراوغلو و متحدانش را به طرفداری از LGBT متهم کرده بود و همین سخنرانی را تقریباً کلمه به کلمه در تجمعی در شهر ریزه در روز چهارشنبه انجام داد.

کیلیچداراوغلو طرفدار صریح حقوق همجنسگرایان نیست، اما قول داده است که در صورت انتخاب شدن، کنوانسیون استانبول را بازگرداند.


برنامه رقیب اردوغان برای عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا

این کنوانسیون که در سال 2011 توسط 45 کشور به اضافه اتحادیه اروپا امضا شد، هدف از آن تقویت مجازات های قانونی برای خشونت علیه زنان بود، اما ترکیه در سال 2021 با بیان اینکه “توسط گروهی از افرادی که سعی در عادی سازی همجنسگرایی داشتند ربوده شد.” این احتمالاً اشاره‌ای به فهرست کردن زنان تراجنسیتی که از نظر بیولوژیکی مرد هستند در معاهده بود.

آنها در تلاشند تا کل جامعه ما را تحت عنوان دگرباش جنسی از بین ببرند. سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در ماه فوریه در مورد کیلیچداراوغلو و متحدانش گفت. اگر کیلیچداراوغلو می‌خواهد خود و همکارانش را تضعیف کند، بگذارید این کار را بکند. سویلو ادامه داد. خانواده برای ما مهم است، زن برای ما مهم است، مرد برای ما مهم است.

سویلو ماه گذشته در یک مصاحبه رادیویی مدعی شد که “LGBTQ” تعیین “شامل ازدواج حیوانات و انسانها.” او در ادامه ایدئولوژی LGBT را به عنوان یک “دین” و فعالان LGBT به عنوان “کاملا تحت کنترل آمریکا و اروپا.”

قلیچداراوغلو تا حد زیادی از حملات شخصی به اردوغان و سویلو اجتناب کرده است و در عوض از لفاظی های غربگرایانه در سخنرانی های خود استفاده می کند. این کارمند 74 ساله سابق وعده داده است که در صورت انتخاب شدن، مذاکرات پیوستن به اتحادیه اروپا را فورا از سر خواهد گرفت و اصلاحات خواسته شده توسط بروکسل را اجرا خواهد کرد.

نظرسنجی‌ها در حال حاضر اردوغان و کیلیچداراوغلو را در وضعیت مرده‌ای آماری نشان می‌دهند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: