اما در جواب سؤال اصلی باید گفت که سئو، نرخ تبدیل را نیز بهبود میبخشد چون سئو به شما کمک میکند تا کاربران هدف شما وارد وبسایتتان شوند. سئو به دیده شدن سایت شما در نتایج موتورهای جستجو کمک شایانی میکند.

بررسی سئو وب سایت

زمانی که با کارفرمایان مختلفی صحبت میکردیم بیشتر آنها دوست داشتند که سایت آنها زودتر در نتایج گوگل دیده شود و در نتایج باقی بماند. همانطور که میدانید بیشتر از 90 درصد افرادی که در گوگل سرچ میکنند به صفحه دوم گوگل نمیروند و بیشتر از 70 درصد افراد روی 3 لینک ابتدایی صفحه اول کلیک میکنند.

سئو صفر تا صد

وقتی کاربران روی لینکهای شما کلیک میکنند، باید به صفحات خاصی از وب سایت هدایت شوند که شامل محصولات/خدماتی است که در ابتدا جستجو کردهاند. در لینک سازی بیشتر باید روی کیفیت لینکی که گرفته میشود تمرکز شود تا روی کمیت آن.

هر چقدر طرح بندی سایت شما جذابتر و دسترسی کاربر به همه قسمتهای سایت راحتتر باشد احتمال رتبه گرفتن شما بیشتر میشود. شرکت طراحی سایت ایده پویا با استفاده از شیوههای نوین و کاربردی سئو و بهینه سازی و آشنایی کامل با قوانین گوگل، ترافیک و در نتیجه رتبه وب سایت شما را افزایش میدهد و از این طریق امکان دسترسی و مشاهده وبسایت را برای بازدید کننده و کاربر هدف امکان پذیر میسازد.

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که بیشتر کاربرانی که به اینترنت دسترسی دارند در زمانهای استراحت از شبکههای اجتماعی همچون اینستاگرام، تیک تاک و توئیتر استفاده میکنند. با حضور و فعالیت در شبکههای اجتماعی می توانید آگاهی از برند خود را در بین کاربران شبکههای اجتماعی افزایش دهید و هر چه تعداد افراد بیشتری با برند شما آشنا شده و بتوانند با برند شما تعامل بیشتری برقرار کنند احتمال به اشتراک گذاری محتواهای شبکههای اجتماعی شما افزایش پیدا می کند که بالطبع آن کلیکها و بازدید سایت شما بیشتر میشود.

سعی کنید کلمه کلیدی خود را در این دو متا قرار دهید زیرا هم برای کاربر و هم برای گوگل مفید است. سایت seohat میتوانید با رعایت نکاتی ساده سئو صفحه اصلی سایت خود را ارتقا دهید.

سئو سازی وب سایت

به مجموعه فعالیتهایی که برای سئو سایت انجام میدهیم اما این فعالیتها با اصول و قوانین گوگل مغایرت دارند اما طوری عمل میکنیم که منجر به جریمه شدن ما نشود، سئو کلاه خاکستری گفته میشود.

سئو صفحات سایت

همچنین، اگر شرکت سئو معتبر باشد، سئو کلاه سفید را انجام می دهد و هرگز از روش های غیر قانونی مانند سئوی سایت کلاه خاکستری و یا سئو کلاه سیاه استفاده نمی کند. این روش در کوتاه مدت جواب میدهد و برای مدتی کوتاه سایت را در صفحه اول نمایش داده که منجر به ترافیک و مشتری هم میشود، اما بعد از مدتی گوگل متوجه شده و سایت شما جریمه می کند (اصطلاحاً به آن پنالتی هم گفته می شود) و سایت را در لیست سیاه قرار میدهد.

این سه عامل را می توان مهمترین عوامل تاثیرگذاری در سئو دانست که با توجه به آنها میزان زمانی که باید برای سئو سایت گذاشته شود مشخص می گردد. توجه داشته باشید که عوامل زیادی در رتبهبندی سئو شما تاثیر میگذارد، اما مهمترین عاملی که باید در نظر بگیرید این است که آیا محتوای شما برای کاربر با ارزش و مفید هست؟

اگر یک استراتژی خوب و قدرتمند اعم از سئو محتوایی و سئو خارجی داشته باشید میتوانید از سایتهای رقیب خود ترافیک بیشتری را به دست آورید. لینکهای خروجی (لینک به صفحات سایتهای دیگر است) باید به منابعی منتهی شوند که صحت مقاله و اعتبار شما را تایید کند.

موبایل فرندلی بودن: به دلیل اینکه بیشتر مردم امروزه همه کارهای خود را با موبایل انجام میدهند موبایل فرندلی بودن از اهمیت ویژهای برخوردار است. این کار بدون هدایت آنها به یک آدرس جدید انجام می شود. هر بار که یک مشتری بالقوه برای آن عبارت جستجو می کند، برند شما را در نتایج می بیند.

احتمالا این جمله “محتوا پادشاه است” را خیلی شنیدهاید. با توجه به اینکه امروزه کسبوکارهای کمی در مورد نقش پادکست در سئو خارجی اطلاع دارند و آن را جز استراتژی سئو خود قرار دادهاند شما هم میتوانید همچون این مجموعهها از پادکست برای گرفتن نتیجه بهتر استفاده کنید.

در موبایل برخلاف دسکتاپ، محتوای طولانی لزوماً به معنی ترافیک زیاد و رتبهبندی بهتر نیست. با ایجاد یک محتوای بهتر نسبت به محتواهایی که برای همان موضوع وجود دارد و افراد به آن لینک داده اند. این موضوع به کاربران کمک میکند تا راحتتر به راه حل مشکل خود دست پیدا کنند.

۷۰۷ تجاری با سیافام۵۶ اگرچه در فروش شکست خورد، اما عملاً کمک کرد که قرارداد بعدی؛ یعنی موتورسازی مجدد کیسی-۱۳۵ منعقد شود. به دنبال سفارش کیسی-۱۳۵های فرانسوی در سال ۱۹۷۸، در آوریل ۱۹۷۹ هواپیمایی یونایتد ایرلاینز برای ارتقاء ۳۰ فروند هواپیمای دیسی-۸-۶۱ خود با موتور سیافام۵۶-۲ سفارشگذاری کرد.

در نتیجه ترافیک و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. هر چه یک صفحه سریعتر بارگذاری شود گوگل رتبه بهتری به آن صفحات میدهد زیرا آنها میتوانند تجربه کاربری بهتری نسبت به بقیه سایتها ارائه بدهند. استفاده می کنند. موتور های جستجویی مانند گوگل هر روز آپدیت هایی الگوریتمی را تجربه می کنند و بطور متوسط هر چند ماه یکبار آپدیت هایی در هسته الگوریتم خود ایجاد می کنند.

بطور کلی سه مرحله Discover، Index و Ranking برای هر سرچ انجینی وجود دارد و بروز مشکل در هر قسمت مانند محتوای بی کیفیت، مشکلات کد وبسایت و … در مقابل سئو کلاه سیاه روشی وجود دارد که برای جواب گرفتن باید حداقل چند ماه صبر کنید ولی میدانید که همیشه کسبوکار شما در نتایج گوگل نمایش داده میشود که به این روش سئو کلاه سفید گفته میشود.

به روشی که در مدت زمان کم سایت شما را در نتایج گوگل نمایش دهد سئو کلاه سیاه گفته میشود. هنگامی یک وب سایت در در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.

در پایان دوره فیلم آموزش سئو و فایل پرزنت در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. از این رو، سئو یک برنامه کامل برای افزایش بازدید، ترافیک و رتبه بندی وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک، مخصوصا گوگل خواهد بود.

سایت های ایرانی که جایگاه خاصی ندارند و سایت های خارجی معتبر هم قبول نمی کنند و آنهایی که قبول می کنند، باعث میشوند که اسپمرها از آن جا شما را پیدا کنند و برایتان دردسرساز شوند.

انتشار تعداد زیادی پست مهمان در سایت های غیر مرتبط یک پرچم قرمز بزرگ است. به دست آوردن بک لینک های باکیفیت، طبیعتا کار آسانی نیست. امروزه اعتبار بک لینک ها کم شده است. بیشتر افراد سئو خارجی را معادل بک لینک و رپورتاژ میدانند ولی این در حالی است که کار سئو خارجی فراتر از این فعالیت ها است.

برای آشنایی بیشتر با تیم وبسیما و مدل کاری ما به صفحه خدمات سئو سایت مراجعه کنید. یکی دیگر از فروشگاههای موفق اینترنی در جهان سایت آمازون. به مجموعه اقداماتی که برای بالا بردن رتبه خود در نتایج در بیرون از سایت انجام میدهید، سئو خارجی گفته میشود.

خب با ادامه مقاله همراه ما باشید تا ببینیم مراحل سئو چیست، سئو یک فرآیند مداوم و همیشگی است و به این صورت نیست که با انجام یک مرحله کار تمام شود و نیاز به تکرر مراحل نیست.