یک گردشگر بریتانیایی پس از 22 گلوله در 90 دقیقه در باشگاه استریپ لهستان جان خود را از دست داد.

یک گردشگر بریتانیایی پس از 22 گلوله در 90 دقیقه در باشگاه استریپ لهستان جان خود را از دست داد.

مسمومیت با الکل ممکن است با سطح الکل خون 0.3 درصد یا بالاتر رخ دهد

یک مرد بریتانیایی پس از 22 گلوله در 90 دقیقه در حالی که در یک باشگاه استریپ لهستانی بود، بر اثر مسمومیت با الکل جان باخت. مترو گزارش شده است. قربانی 36 ساله که مارک سی نام داشت، زمانی که با یکی از دوستانش به کلوپ شبانه وایلد در کراکوف رسید، قبلا مست بود. او به عنوان یک توریست با دوستش در لهستان بود و ظاهراً این زوج با پیشنهاد ورود رایگان به باشگاه جذب شدند.

به گفته محققان، مارک سعی کرده بود با تلاش برای امتناع از نوشیدنی، از مست شدن بیشتر جلوگیری کند. با این حال، اعضای کارکنان او را متقاعد کردند که شوت های بیشتری داشته باشد. قبل از اینکه سقوط کند و بعد بمیرد به او دوجین گلوله قوی زده شد. پس از سقوط او، کارکنان باشگاه 2200 زلوتی لهستانی (42816 روپیه) پول نقد از او سرقت کردند.

طبق گفته مقامات لهستانی، میزان الکل خون او در زمان مرگ حداقل 0.4 درصد بود. قابل توجه است که مسمومیت با الکل می تواند با سطح الکل خون 0.3 درصد یا بالاتر رخ دهد.

این حادثه در سال 2017 اتفاق افتاد، اما پلیس لهستان اخیراً 58 نفر را به عضویت در یک گروه جنایی سازمان یافته در ارتباط با مرگ این گردشگر متهم کرد. آنها همچنین بیش از 700 اتهام جنایی علیه این گروه تنظیم کردند که آنها به تعدادی از کلوپ های شبانه یورش بردند.

آنها گفتند: «یکی از سرنخ های بررسی شده توسط بازپرس این پرونده مربوط به مقتولی است که به حالت مستی و از دست دادن هوشیاری و سپس مرگ بر اثر مسمومیت حاد الکلی به این مرد منتقل شده است. به این مرد کمک پزشکی نشده است. در جریان این حادثه دستگیری موقت علیه مظنونان این اقدام صورت گرفت.»