یک گانگستر تبدیل به سیاستمدار در تلویزیون زنده – RT World News کشته شد

عتیق احمد و برادرش در شمال هند توسط افراد مسلحی که خود را به عنوان روزنامه نگار معرفی می کردند به ضرب گلوله کشته شدند

گانگستر هندی و سیاستمدار سابق عتیق احمد شنبه شب در جریان یک برنامه زنده در حالی که او و برادرش توسط پلیس اسکورت می شدند و با خبرنگاران صحبت می کردند به ضرب گلوله کشته شد. این قتل در شهر پرایاگراج، معروف به الله آباد، در ایالت اوتار پرادش در شمال هند رخ داد.

عتیق احمد که به اتهام آدم ربایی در حال گذراندن حبس ابد بود و برادرش اشرف برای معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

احمد با دستبند و دوش افسران در حال صحبت با چند روزنامه نگار بود که از فاصله دور مورد اصابت گلوله قرار گرفت. برادرش نیز کشته شد. یک افسر پلیس و یک خبرنگار مجروح شدند.

لحظه ای که ضارب اسلحه را به سر احمد نزدیک کرد در فیلم ضبط شد. مهاجمان دیگری نیز دیده شدند که پس از افتادن برادران روی زمین، چندین گلوله به سمت اجساد شلیک کردند.

سه مظنون در محل بازداشت شدند. افسر پلیس رامیت شارما گفت که مهاجمان با ظاهر شدن به عنوان روزنامه نگار به احمد نزدیک شدند. “همه چیز در چند ثانیه اتفاق افتاد” او گفت.

رسانه های هندی به نقل از منابع دولتی منطقه ای می گویند که همه مظنونان دارای سابقه کیفری هستند. بر اساس گزارش جنایی به نقل از خبرگزاری ها، مهاجمان به مأموران گفتند که می خواهند برادران احمد را بکشند. “محبوب شدن.”


نخست‌وزیر ژاپن هدف حمله «بمب دودزا» قرار گرفت

احمد در سال 1962 در پرایاگراج به دنیا آمد. به گفته رسانه ها، او اولین بار در سن 17 سالگی به قتل متهم شد و در نهایت به مدیریت یک شبکه جنایی در اوتار پرادش رسید. در مجموع، او در طول دو دهه گذشته بیش از 100 پرونده جنایی علیه او تشکیل داده است.

احمد علی‌رغم شهرتش، برای پنج دوره متوالی بین سال‌های 1989 تا 2004 برای خدمت در مجلس ایالتی اوتار پرادش انتخاب شد و بین سال‌های 2004 تا 2009 عضو لوک سبها، مجلس سفلی مجلس ملی هند بود.

ماه گذشته، احمد به دلیل ربودن وکیل اومش پال در سال 2006 به حبس ابد محکوم شد. پال یکی از شاهدان کلیدی در قتل سیاستمدار راجو پال، رقیب احمد در سال 2005 بود.

اومش پال در ماه فوریه کشته شد. احمد و پسر 19 ساله اش اسد از جمله مظنونان قتل این وکیل بودند. اسد خود روز پنجشنبه در تیراندازی با پلیس کشته شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: