یک مدیر عامل ماهانه 2 لک روپیه برای ChatGPT برای همه کارمندانش هزینه می کند

یک مدیر عامل ماهانه 2 لک روپیه برای ChatGPT برای همه کارمندانش هزینه می کند

Genies همچنین کارگاه های غیر رسمی ChatGPT را برای کارمندان سازماندهی کرده است.

هوش مصنوعی در چند ماه گذشته به‌ویژه از زمان راه‌اندازی ChatGPT به سرعت در حال پیشرفت بوده است. چت ربات OpenAI به طور گسترده ای برای کاربرانی که از آن می خواهند مقاله بنویسد، سخنرانی و حتی سوالات امتحانی را حل کند، استفاده می شود. این نگرانی وجود دارد که هوش مصنوعی میلیون‌ها شغل را از بین ببرد و بسیاری از کارآفرینان فناوری، از جمله ایلان ماسک، صدایی علیه گسترش آن بلند کرده‌اند. اما آکاش نیگام، مدیر عامل استارت‌آپ Genies، تصمیم گرفته است که ماهانه 2400 دلار (1.96 میلیون روپیه) برای اشتراک ChatGPT Plus برای هر کارمند شرکت هزینه کند. خودی.

به گفته این رسانه، از ماه مارس، آقای Nigam تمام بخش‌های شرکتش -مهندسی، تولید، مالی، طراحی، تحقیق و توسعه و حسابداری- را تحت فشار قرار داده است تا با ChatGPT آشنا شوند تا بهره‌وری را افزایش دهند.

او به اینسایدر گفت: “من فردی بسیار مقتصد و خسیس هستم. اما در ذهن من، این برای سلامت و رشد شرکت است.”

آقای نیگام گفت که پس از اینکه تمام ۱۲۰ کارمند شرکتش شروع به استفاده از سیستم هوش مصنوعی کردند، بسیاری از وظایف را تسریع کرده است.

بخش های مختلف Genies از ChatGPT برای آسان کردن کارهای روزمره استفاده می کنند. به عنوان مثال، گروه تحقیق و توسعه از چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی برای حل مسائل ریاضی و کدنویسی و ایجاد اسکریپت های ارائه استفاده کرده است. اعضای کارکنان همچنین از آن برای ایده‌پردازی ایده‌ها برای پروژه‌ها، پیش‌نویس اسناد قانونی مانند مقررات شرکت و تحقیق در مورد مسائل فناوری استفاده کرده‌اند.

Genies همچنین کارگاه‌های غیر رسمی را سازماندهی کرده است که در آن کارمندانی که در استفاده از ChatGPT حرفه‌ای هستند به همکاران کم‌تجربه‌تر خود یاد می‌دهند که چگونه از هوش مصنوعی برای انجام وظایف مختلف استفاده کنند.

در حالی که نگرانی‌هایی در مورد گسترش سریع هوش مصنوعی وجود دارد، تحقیقات اخیری که توسط دانشگاه استنفورد و موسسه فناوری ماساچوست انجام شده است نشان می‌دهد که 14 درصد از کارمندانی که از ChatGPT در جریان کاری خود استفاده می‌کنند، افزایش بهره‌وری را داشته‌اند.

این مطالعه همچنین نشان داد که کارگران کم تجربه و کم مهارت می توانند وظایف خود را 35 درصد سریعتر انجام دهند.