یک فلسطینی در اورشلیم پس از چاقو زدن به یک مرد یهودی ارتدوکس کشته شد (ویدئو) – RT World News

یک مرد فلسطینی بارها یک جوان یهودی ارتدوکس را در اورشلیم زخمی کرد و سپس توسط پلیس مرزی اسرائیل به ضرب گلوله کشته شد. این قتل توسط مقامات فلسطینی محکوم شد، در حالی که مقامات اسرائیلی از این افسران تمجید کردند.

این حمله با چاقو روز شنبه در نزدیکی دروازه دمشق اورشلیم رخ داد. فیلمی از صحنه که توسط پلیس اسرائیل منتشر شده است، ضارب به نام محمد شوکت سلیمه 25 ساله را نشان می دهد که در حال عبور از جاده با قربانی احتمالی خود، مردی 20 ساله حریدی که از پشت به او نزدیک می شود. .

مرد فلسطینی سپس به طور ناگهانی برمی گردد و چند بار به مرد یهودی ارتدوکس ارتدوکس ضربات چاقو زد و سپس به سمت دو افسر پلیس مرزی که برای مداخله هجوم آورده بودند، فرار کرد. به نظر می رسید ضارب سعی می کند یکی از افسران را با چاقو بزند، قبل از اینکه چندین گلوله مورد اصابت گلوله قرار گیرد.

هشدار: فیلم گرافیکی

ویدئوی دیگری که توسط یک راننده در حال رانندگی ضبط شده است، عواقب بلافاصله پس از چاقو زدن و اولین شلیک گلوله ها را نشان می دهد. دو افسر به فلسطینی که قبلاً مجروح شده بود، روی زمین دراز کشیده نزدیک می‌شوند و یکی از افسران دو گلوله به سمت او شلیک می‌کند، گلوله آخر ظاهراً مرد را کشته است.

هشدار: فیلم گرافیکی

اقدامات افسران اسرائیلی توسط فلسطینی ها محکوم شده است و مقامات ارشد این تیراندازی را یک قتل خونسرد می دانند.

“قتل مرد جوان پس از مجروح شدن یک جنایت جنگی مستند است.” محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد.

مقامات اسرائیلی به نوبه خود، پلیس مرزی را به دلیل مداخله آنها در این حمله با چاقو تحسین کردند و از عزم و تدبیر افسران دخیل در تیراندازی تمجید کردند.

امیر کوهن، رئیس این نیرو گفت که آن دو در این موقعیت به درستی عمل کرده اند، در حالی که نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، گفت که آنها این کار را انجام خواهند داد. همانطور که از پلیس اسرائیل انتظار می رفت، بسیار سریع و قاطعانه علیه تروریستی که قصد کشتن یک شهروند اسرائیلی را داشت، عمل کرد.

مرد حریدی رنج کشید “در حد متوسط” جراحات ناشی از این حادثه، در نهایت بستری و در بیمارستان بستری شدند “پایدار” وضعیت. در حالی که مقامات اسرائیلی این چاقو زدن را الف “حمله تروریستی،” انگیزه اقدامات مهاجم فلسطینی هنوز مشخص نیست.