یک زن آمریکایی به دلیل فروش جنین، قلب و ریه در فیس بوک محکوم شد

یک زن آمریکایی به دلیل فروش جنین، قلب و ریه در فیس بوک محکوم شد

کندیس اسکات جنین، قلب، ریه و سایر اعضای بدن مرد را فروخت. (تصویر نمایندگی)

زنی در آمریکا که قبلا در یک سردخانه کار می کرد متهم به فروش 20 جعبه از اعضای بدن انسان به مردی است که در فیس بوک با او آشنا شده بود. بر اساس اسناد دادگاه، کندیس چپمن اسکات، اهل آرکانزاس، جمجمه، استخوان ها و دندان های یک دانشکده پزشکی را دزدید و آنها را به مبلغ 11000 دلار به یک مرد پنسیلوانیا فروخت. نیویورک پست. در کیفرخواست 5 آوریل که روز جمعه در دادگاه فدرال منتشر شد، آمده است که خانم اسکات با این مرد از طریق یک گروه فیس بوک به نام “عجیب” ملاقات کرده و این موارد را به صورت آنلاین به او فروخته است.

خانم اسکات در زندان است و به 12 مورد از جمله توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق پست، کلاهبرداری پستی، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری با سیم، کلاهبرداری با سیم، توطئه برای حمل و نقل بین ایالتی اموال مسروقه، و حمل و نقل بین ایالتی اموال مسروقه، اعتراف کرده است که بی گناه است. در ادامه این گزارش آمده است.

قرار است روز سه شنبه جلسه ای برای تصمیم گیری در مورد آزادی خانم اسکات به قید وثیقه برگزار شود.

مترو گفت که این زن 36 ساله در خدمات مرتع مرکزی آرکانزاس کار می کرد، جایی که بخشی از کار او انتقال، سوزاندن و مومیایی کردن بقایای بقایای بدن بود.

او همچنین متهم است که در اکتبر 2021 به مرد نزدیک شده و به او “مغزی کاملا سالم و مومیایی شده” را پیشنهاد کرده است.

نام این مرد در کیفرخواست فدرال ذکر نشده است، اما اتهامات جداگانه در پنسیلوانیا او را جرمی لی پائولا معرفی کرده است.

معاملات مالی بین خانم اسکات و این مرد به مدت 9 ماه ادامه داشت و در طی آن او جنین، قلب، اندام تناسلی، ریه، پوست، مغز و سایر اعضای بدن را به او فروخت.

دادستان ها از خانم اسکات می خواهند که تا زمان دادگاه در زندان بماند. مترو گزارش به نقل از یک گزارش در روزنامه دموکرات آرکانزاس.

قاضی جی توماس ری اعتراف کرد که رفتار ادعا شده “تکان دهنده و فاسد” است. با این حال، ادعا نمی شود که او خطرناک باشد، بنابراین قاضی تنها در صورتی می تواند حکم زندان او را بدهد که خطر فرار باشد.