یک جوان 106 ساله در بریتانیا افتخار نخست وزیری را دریافت کرد

یک جوان 106 ساله در بریتانیا افتخار نخست وزیری را دریافت کرد

دولت بریتانیا به جوآن ویلت 106 ساله جایزه Points of Light را اعطا کرد.

یک زن صد ساله بریتانیایی نشان داده است که سن مانعی برای انجام کارهای خیریه خوب نیست. جوآن ویلت 106 ساله که بر دو حمله قلبی غلبه کرد، به دلایلی بیش از سن شگفت انگیزش، فردی شگفت انگیز است.

زمانی که اکثر مردم در این سن و پس از تجربه مشکلات سلامتی مهم مانند ایست قلبی، استراحت و بهبودی را انتخاب می‌کردند، آقای ویلت 60000 پوند (تقریبا 6100600 روپیه) برای کسانی که از بیماری‌های قلبی رنج می‌بردند جمع‌آوری کرد.

قطار زیر زمینی گزارش داد که آقای ویلت، معلم سابقی که در دهه 80 خود از حمله قلبی جان سالم به در برده بود، از شانس دوم زندگی خود برای کمک به دیگران و کسب درآمد برای امور خیریه استفاده کرد. او پس از دیدن کاپیتان تام در تلویزیون در طول همه‌گیری COVID-19، انگیزه داشت تا از تمرینات روزانه خود برای حمایت از تحقیقات قلب استفاده کند.

و اکنون درست قبل از تولد 107 سالگی‌اش، جایزه Points of Light را از نخست‌وزیر دریافت کرده است که به مردم عادی داده می‌شود که کارهای خارق‌العاده‌ای برای جامعه خود انجام می‌دهند.

به گفته بنیاد قلب بریتانیا، جوآن ویلت با راه رفتن بیش از 17 مایل از تپه خارج و پایین خانه مراقبت از هاستینگز در طول قرنطینه منتهی به تولد 104 سالگی خود، قلب ملت را به دست آورد و بیش از 60000 پوند (تقریبا 6100600 روپیه) جمع آوری کرد. تحقیقات نجات جان ما در جریان است.

دکتر Charmaine Griffiths، مدیر اجرایی ما در بنیاد قلب بریتانیا، گفت: “جوان چنین فردی استثنایی است. جمع آوری کمک های مالی باورنکردنی او برای BHF در طول همه گیری همه گیر قلب ما را تحت تاثیر قرار داد، و بسیار شگفت انگیز است که می بینیم او توسط نخست وزیر شناخته می شود. جوایز وزیر و نقاط نور.

او که خودش یک بیمار قلبی بوده است، می‌داند که تحقیق چقدر مهم است، و 60000 پوندی که او جمع‌آوری کرد، به تحقیقات بیشتری کمک می‌کند تا به افراد بی‌شماری کمک کند تا زندگی طولانی و پرباری داشته باشند، درست مانند جوآن.

به گفته آقای ویلت، او تحت عمل جراحی بای پس قرار گرفت و دریچه قلب را تعویض کردند تا به او کمک کند تا 100 سال و بالاتر از آن زندگی کند. او اکنون می خواهد ببیند که دیگران نیز همین فرصت را دارند.