یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا که در حال بررسی قرنطینه سه هفته ای کووید است – RT World News

دفتر نخست وزیر ادوارد هگر روز دوشنبه اعلام کرد که دولت اسلواکی فعالانه در حال بررسی یک قرنطینه کامل بالقوه برای جلوگیری از افزایش عفونت های جدید کووید-19 است، مشابه آنچه در کشور همسایه اتریش معرفی شده است.

هگر گفت که دفتر او است “به شدت” در نظر گرفتن یک قرنطینه سه هفته ای، که توسط وزارت بهداشت پیشنهاد شده است. وی افزود: نظر کارشناسی برای تصمیم گیری در روزهای آینده کلید خواهد بود.

ادامه مطلب


صدراعظم اتریش از واکسینه شده به دلیل قرنطینه «شدید» عذرخواهی کرد

اوایل روز دوشنبه، هگر گفت که او همچنین طرفدار واکسیناسیون اجباری برای افراد بالای 50 سال است، اما گفت که از راهنمایی های کارشناسان در اینجا نیز پیروی خواهد کرد. من امروز متقاعد شده‌ام که اگر نخواهیم موج‌ها و قرنطینه‌های مکرر داشته باشیم، راهی جز واکسن وجود ندارد.» او گفت.

این امر اقتصاد، سلامت مردم و زندگی مردم را می بلعد. اگر نمی‌خواهیم این عذاب را برای سال‌ها تجربه کنیم، واضح است که باید توسط واکسن محافظت شویم.»

اسلواکی قبلاً ورود افراد واکسینه نشده در بارها و میخانه ها را ممنوع کرده است و به رستوران ها دستور داده است که خدمات غذای داخل خانه را به عنوان بخشی از مجموعه اقداماتی که هفته گذشته مورد توافق قرار گرفت، متوقف کنند.

حدود 45 درصد از جمعیت اسلواکی واکسینه شده اند که یکی از پایین ترین نرخ ها در اروپا است.

اتریش همسایه روز دوشنبه با افزایش موارد ابتلا به این ویروس وارد یک قرنطینه ملی 10 روزه شد که همه شهروندان را تحت تأثیر قرار داد و الکساندر شالنبرگ صدراعظم از شهروندان واکسینه شده به دلیل مصرف این ویروس عذرخواهی کرد. “گام شدید.”

در همین حال، آنگلا مرکل آلمان هشدار داد که اقدامات فعلی کووید-19 کافی نیست و آلمان با یک “مشکلات” مواجه است.موقعیت بسیار دراماتیک” با نزدیک شدن به زمستان

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید