یهودیان از دیدن تصاویر هیتلر در خیابان های استرالیا شوکه شدند – اخبار RT World

جامعه یهودی استرالیا نمایش مکرر اشارات نازی ها در راهپیمایی های ضد واکسن و ضد قرنطینه در ویکتوریا را محکوم کرده است که در برخی از آنها نخست وزیر این ایالت به عنوان آدولف هیتلر به تصویر کشیده شده است.

دانیل آگیون، رئیس شورای جامعه یهودی ویکتوریا، ادعا می کند که ارجاع به رژیم نسل کشی نازی ها در میان ناآرامی های کنونی بر سر قوانین همه گیر، معادل نادرستی است.

نازی ها قصد داشتند یک نژاد یا مذهب را صرفاً به خاطر آنچه که هستند از روی زمین پاک کنند. آغیون به گاردین استرالیا گفت. “هیچ چیز در پیشنهادهای فعلی از راه دور مانند آن نیست و بنابراین مقایسه با آلمان نازی تکان دهنده، نامناسب و اشتباه است.” او اضافه کرد.

اظهارات آگیون پس از آن صورت می گیرد که تظاهرکنندگان در اعتراض به قوانین همه گیر، به آلمان نازی در تلاش برای بیان نظر خود اشاره کردند. برخی از آنها پلاکاردهایی را حمل می کردند که دانیل اندروز، نخست وزیر ایالت را در نقش هیتلر نشان می داد.

وندی لاول، نماینده لیبرال، همچنین ادعا کرده بود که قوانین پیشنهادی برای کنترل همه‌گیری‌های آینده مشابه قانون 1933 آلمان است که به دولت رایش اجازه می‌داد بدون موافقت پارلمان قوانینی را صادر کند و قبل از جنایات، به ویژه هولوکاست.

برنی فین نماینده مجلس تا آنجا پیش رفته بود که پستی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود که نخست وزیر ایالت را در نقش هیتلر نشان می داد. بعداً حذف شد. قوانین پیشنهادی اندروز به دنبال اعطای اختیارات به رهبران ایالت در صورت شیوع بیماری همه گیر دیگر است. تحت این حرکت، وزیر “ممکن است هر دستوری را صادر کند که وزیر معتقد است به طور منطقی برای حفظ سلامت عمومی ضروری است.”

مخالفان ادعا می کنند که این قانون، که قدرت را با رئیس دولت و وزیر بهداشت متمرکز می کند، بسیار گسترده و گسترده است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!