گوگل می گوید کارکنانی که قوانین واکسن را نقض کنند اخراج خواهند شد: گزارش

گوگل می گوید کارکنانی که قوانین واکسن را نقض کنند اخراج خواهند شد: گزارش

گوگل به دلیل ترس Omicron، برنامه بازگشت به دفتر خود را برای مدت نامعلومی به تعویق انداخت. (نمایندگی)

سی‌ان‌بی‌سی روز سه‌شنبه با استناد به اسناد داخلی گزارش داد، گوگل شرکت آلفابت به کارمندانش گفته است که اگر از قوانین واکسیناسیون کووید-۱۹ پیروی نکنند، حقوق خود را از دست خواهند داد و در نهایت اخراج خواهند شد.

بر اساس این گزارش، در یادداشتی که توسط رهبری گوگل منتشر شده، آمده است که کارمندان تا 3 دسامبر فرصت دارند وضعیت واکسیناسیون خود را اعلام کنند و اسنادی را که نشان دهنده مدارک باشد بارگذاری کنند، یا برای معافیت پزشکی یا مذهبی درخواست دهند.

به گزارش CNBC، پس از آن تاریخ، گوگل اعلام کرد که با کارمندانی که وضعیت خود را آپلود نکرده اند یا واکسینه نشده اند و کسانی که درخواست معافیت آنها تایید نشده است، تماس خواهد گرفت.

CNBC گزارش داد، کارمندانی که تا 18 ژانویه قوانین واکسیناسیون را رعایت نکرده اند به مدت 30 روز در “مرخصی اداری با حقوق” قرار می گیرند و پس از آن “مرخصی شخصی بدون حقوق” تا 6 ماه و پایان کار.

گوگل بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در اوایل این ماه، گوگل برنامه بازگشت خود به دفتر را برای مدت نامعلومی به دلیل ترس از نوع Omicron و برخی مقاومت‌های کارکنانش در برابر واکسیناسیون‌های اجباری شرکت به تعویق انداخت. پیش از این انتظار داشت که کارکنان از 10 ژانویه به مدت سه روز در هفته به کار خود بازگردند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)