گسترش سریع Omicron بهبود جوانه زدن را در سفرهای هوایی خرد می کند

گسترش سریع Omicron روند بهبودی را در سفرهای هوایی کاهش می دهد

نوع Omicron: نوع جدید Covid خطوط هوایی را حتی بیشتر از قبل تحت فشار قرار داده است.

محدودیت‌های مرزی سریع و در حال تحول در پاسخ به نوع Omicron، تقاضای سفرهای هوایی را دوباره زیر آب برده و بهبودی را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، در بلاتکلیفی قرار داده است.

موج نوظهور ویروس کرونا، خطوط هوایی را تحت فشار بیشتری قرار داده است زیرا قوانینی را که در کشور متفاوت است را دنبال می‌کنند و با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این ویروس، هر روز در حال بازنگری هستند.

طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط BloombergNEF، شرکت‌های هواپیمایی در اولین هفته ظاهر شدن نوع جدید، 151000 پرواز برنامه‌ریزی شده در سطح جهان را کاهش دادند.

vhjhpth

Omicron Variant: شرکت های هواپیمایی 151000 پرواز برنامه ریزی شده در سطح جهان را تا اول فوریه کاهش دادند.

این اعداد دیدگاه اولیه ای را در مورد مقیاس آسیبی که omicron تاکنون ایجاد کرده است ارائه می دهد. خطوط هوایی کاهش شدیدی را برای این هفته انجام داده‌اند، اما از انجام این کار در تقویم خودداری کردند – نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از لغو پروازها در انتظار است زیرا این نوع در کشورهای بیشتری شناسایی شده است.

مدیران هوانوردی که کمتر از دو هفته پیش بهبودی در چشمان خود داشتند، خواستار واکنش یکنواخت‌تر شدند.

جفری گو، مدیر اجرایی 26 عضو Star Alliance که شامل United Airlines Holdings Inc.، Singapore Airlines Ltd. و Air China Ltd می شود، گفت: “Omicron فقط به من نشان می دهد که ما آنطور که باید هماهنگ نیستیم.” “رهبری بین المللی هنوز می خواهد.”

محققان و دولت‌ها در حال رقابت هستند تا بفهمند که Omicron چقدر کشنده است، چقدر آسان منتشر می‌شود و چقدر در برابر واکسن‌های فعلی مقاوم است.

در این میان، دولت‌ها قوانین ورود را تشدید کرده، پروازها را ممنوع کرده و اقدامات قرنطینه‌ای را برای کاهش سرعت شیوع این نوع ویروس اعمال کرده‌اند.

الزامات متفاوت است و می تواند به سرعت تغییر کند، و سفر هوایی را برای کسانی که در موقعیتی هستند که آن را در نظر بگیرند، پیشنهادی گیج کننده می کند. در آخر هفته، بریتانیا یک الزام تست قبل از پرواز را برای همه مسافران ورودی اضافه کرد، در حالی که ایالات متحده اعلام کرد که سیاست ها را به صورت روزانه بررسی می کند. ژاپن از طرح توقف رزرو پروازهای ورودی عقب نشینی کرد.

بریتیش ایرویز آخرین اقدامات بریتانیا را “کاملاً خارج از مرحله” خواند، در حالی که معاون نخست وزیر دومینیک راب از آنچه او “رویکرد متعادل” خواند دفاع کرد.

یکی از عوامل بازدارنده برای سفر، امکان تغییر قوانین ورود در اواسط پرواز است که باعث می شود مسافران در مقصد خود گیر کنند و شاید حتی اجازه بازگشت به خانه را نداشته باشند.

Goh هفته گذشته در مصاحبه ای گفت: “به ناچار یک شکست کوتاه مدت فوری وجود خواهد داشت.”

Omicron پس از اولین بار شناسایی در جنوب آفریقا به بیش از سه دوجین کشور رسیده است. ماهیت دقیق تهدید ممکن است برای هفته‌ها مشخص نباشد، اما دولت‌ها پس از اینکه ماه‌ها پیش در کمین نوع دلتا قرار گرفتند، برای اعمال سرکوب عجله کرده‌اند.

تقاضا در آسیا بیشترین ضربه را خورده است، جایی که omicron افزایش نوظهور در پرواز را خنثی کرده است. بر اساس گزارش بلومبرگ نف، تعداد پروازهای مبدا چین در این هفته بین 24 نوامبر و 1 دسامبر 14 درصد کاهش داشته است. استرالیا 8.9 درصد کاهش داشت. اروپای شرقی، جایی که عفونت ها در حال افزایش است، نیز تاثیر زیادی داشته است.

md8intp8

نوع Omicron: تقاضا در آسیا بیشترین ضربه را خورده است، جایی که omicron پیشرفت ها را خنثی کرده است.

کره جنوبی قرنطینه 10 روزه ای را وضع کرده است و فعالیت های داخلی را محدود می کند، و در حالی که سنگاپور بیشتر مسیرهای مسافرتی واکسینه شده خود را باز نگه می دارد، ترمز هر مسیر جدید را گرفته است.

برنامه پروازها در اروپای غربی و ایالات متحده بهتر از سایر مناطق اصلی بوده است، و حتی کشورهای جنوب صحرای آفریقا از بدترین تأثیرات در امان ماندند، زیرا شرکت‌های هواپیمایی مانند دلتا ایر لاین و ویرجین آتلانتیک پروازهای خود را حفظ کردند.

سهام خطوط هوایی طی دو هفته گذشته زیگ زاگ شده است. پس از آنکه آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز یکشنبه گفت که او از نشانه‌های اولیه مبنی بر اینکه عفونت‌های Omicron آنقدرها هم شدید نبوده است، تشویق شده است – و نگرانی‌ها در مورد نوع دیگری که باعث اختلال بیشتر در سال آینده می‌شود، کاهش یافت، آنها در اروپا افزایش یافتند. .

آزمایش‌های آینده برای هوانوردی با تعطیلات سال نو قمری و بازی‌های المپیک زمستانی در پکن در فوریه و پس از آن عید پاک در اواسط آوریل و تا تابستان در نیمکره شمالی انجام می‌شود.

Goh گفت: «تقاضای تعدیل‌شده بازخواهد گشت، فقط باید شفافیت در مورد قوانین و محدودیت‌های سفر وجود داشته باشد.