گزارش: ولادیمیر پوتین از “تاری دید و زبان بی حس” رنج می برد، پزشکان از سلامت او وحشت دارند

گزارش: ولادیمیر پوتین از

گزارش جدید می گوید که وضعیت سلامتی وی بدتر شده است

از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین در سال گذشته، وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همواره موضوع بحث بوده است. اکنون، یک گزارش جدید می‌گوید که وضعیت سلامتی وی بدتر شده است و رئیس‌جمهور روسیه از «درد شدید در سر، تاری دید و بی‌حسی زبان» رنج می‌برد که باعث وحشت پزشکان شده است. مترو.

تحولات جدید در حالی صورت می گیرد که شایعات مختلفی پیرامون وخامت وضعیت سلامت رئیس جمهور روسیه وجود دارد

آخرین ادعاها در مورد سلامت رئیس جمهور روسیه توسط کانال تلگرام جنرال اس وی آر، یک رسانه روسی که ادعاهایی در مورد وضعیت ناخوشایند پوتین دارد، مطرح شده است.

در این گزارش همچنین آمده است که پوتین همچنین «از دست دادن جزئی حس در دست و پای راست خود» را گزارش کرده است که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد. در ادامه این بیانیه آمده است که شورایی از پزشکان کمک های اولیه را انجام دادند و به پوتین دستور دادند چند روز دارو مصرف کند و استراحت کند.

با این حال، طبق گزارش ها، رئیس جمهور روسیه از استراحت خودداری کرد و در عوض گزارش هایی از حمله روسیه به اوکراین به او ارائه شد.

این پست همچنین اضافه کرد که وضعیت او بهبود یافته و نگرانی تیم بزرگ پزشکی او را کاهش داده است.

“بستگان رئیس جمهور بیشتر نگران بودند، برای آنها چنین وخامت شدید سلامتی ولادیمیر پوتین باعث واکنش عصبی شد که بیشتر شبیه وحشت بود. وخامت موقت و شدید سلامتی رئیس جمهور قبلاً نزدیکترین افراد به او را متشنج کرده است. ژنرال اس وی آر گفت: مرگ ناگهانی پوتین همه آنها را در برابر ناشناخته ها قرار می دهد، یا بهتر است بگوییم در آستانه بقا.

در فوریه 2023، ویدئویی از حرکت غیرمعمول پاهای رئیس جمهور نیز نگرانی در مورد سلامتی او را برانگیخت. رئیس جمهور روسیه در جریان دیدار خود با الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، نتوانست لرزش پاهای خود را کنترل کند، همانطور که در چندین ویدئو به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی مشاهده شد.

بر اساس گزارش مارکا، رئیس جمهور روسیه در حال مبارزه با سرطان و بیماری پارکینسون است. این موضوع توسط یکی از منابع داخلی سرویس امنیتی در ایمیل های افشا شده کرملین تایید شده است، “من می توانم تایید کنم که او به بیماری پارکینسون در مراحل اولیه تشخیص داده شده است، اما در حال حاضر در حال پیشرفت است. این واقعیت به هر طریق ممکن تکذیب و پنهان خواهد شد.” در ایمیل ها، مطابق با خروجی.

با این حال، کرملین و وزیر روسیه بارها و بارها گزارش های بهداشتی را نقض کرده و گفته اند که رئیس جمهور روسیه در سلامت کامل است.